רזי ברקאי הגיב על שמירת השבת של עמית סגל – וחטף תגובה כואבת

אבי כץ
|
ז' תשרי התש"פ / 06.10.2019 16:51
איש התקשורת רזי ברקאי לא אהב את המתקפה של עמית סגל על החופשה שנטלה עו”ד ליאת בן-ארי – וכתב: “אני מבין שכשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע גם כשהמדינה מתהפכת זה ממש בסדר כי זה במצוות שמיא” • מה ענה לו עמית ואיך הגיבו הגולשים?

פרשת הפרקליטה והחופשה: איש התקשורת רזי ברקאי, המשדר בגלי צה”ל, לא אהב את המתקפה של עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, על עו”ד ליאת בן-ארי, פרקליטת מחוז תל-אביב מיסוי וכלכלה, שליוותה את חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – וטסה לחופשה באמצע השימוע.

סגל כתב בחשבון הטוויטר האישי שלו: “היעדרות משימוע לצורך חופשה בדרום אפריקה היא מהלך סביר במקרה שהנופשת לא חשובה או שההליך לא חשוב. כיוון שהנופשת חשובה וההליך חשוב אז מדובר באמת בחוצפה שמעידה: לא משנה מה תגידו שם, אותי לא תשכנעו”.

רזי ברקאי צייץ לו בתגובה: “עמית יקירי. אני מבין שכשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע גם כשהמדינה מתהפכת זה ממש בסדר כי זה במצוות שמיא. כשליאת בן ארי, באישור היועמש, יוצאת לחופשה משפחתית ונופשת לכמה ימים זו עילה להתגולל עליה. סחתיין”.

עמית סגל הגיב לו קצר וחד: “אחד הציוצים הדביליים”.

יתר הגולשים לעגו לברקאי.

“רזי אתה עושה תחרות עם בן כזבית ואברמוביץ’ על מי יותר דביל ומטומטם?”, כתב אחד מהם.

ואייל לגלג על איש התקשורת שזכה ב’פרס סוקולוב’ לשנת 2002: “רק על הציוץ הזה אתה ראוי לפרס סוקולוב (אם לא קיבלת כבר)”.

אבישי גרינצייג, כתב המשפט של ‘גלובס’, העיר: “מאז ינואר צייץ מר רזי ברקאי 12 ציוצים בלבד. 5 מתוך ה-12 היו ביקורות רדודות והתגוללויות אישיות על עמית סגל”.