השם הנפוץ בלבל? זה מה גרם לזמר בני פרידמן לגנוז את הדיסק החדש

הדיסק החדש של הזמר החסידי ר' בני פרידמן, בושש מלהגיע אל חנויות המוזיקה? • כל הפרטים על התקלה המדוברת בעולם המוזיקה החסידית
אבי כץ
כ"ד אלול התשע"ט / 24.09.2019 10:13

‘כולנו נלך’ – אלבומו החדש של הזמר החסידי הפופולרי בני פרידמן, תושב שכונת קראון הייטס, עתיד היה לראות אור אמש (שני) בחנויות.

אלא שלפי דיווח באתר חב”ד-COL תקלה בלתי מתוכננת, שככל הנראה נבעה מבלבול של המדפיסים בשם המשפחה הנפוץ, גרמה לחברת ההפקות לגנוז את אלפי הדיסקים – ולהכין כעת במקומם אחרים, שיגיעו לחנויות רק בעוד כמה ימים.

בסרטון וידאו שפרסם אמש, הסביר פרידמן את שאירע: “קיבלנו את הסחורה מהדפוס, אלפי עותקים של הדיסק החדש ‘כולנו נלך’ שאמור היה היום להגיע לחנויות – והם באמת נראו מעולה. רק שכאשר הכנסנו אותם לתוך המערכת בכדי לשמוע, היתה בהם מוזיקה נהדרת… ללא ספק מוזיקה נהדרת – רק שזו לא הייתה המוזיקה שלי…

“הסתבר שלמעשה קיבלנו אלפי עותקים של מוזיקה מלחניו של אנשיל פרידמן, שמודפסים על המדבקות של בני פרדימן… זה גרם לי לתחושה מוזרה בבטן ונאלצתי לדחות את השקת האלבום בכמה ימים”.

פרידמן הוסיף בהומור: “דווקא זה יכול היה להיות שידוך לא רע, רק שלא זה מה שתוכנן במקור”.

רק נספר כי הבעל מנגן ר’ אברהם מרדכי שוורץ עבד לאחרונה על אלבום מוזיקלי מלחניו של ר’ אנשיל פרידמן, ואת אלבומיו הדפיס באותה חברה שבה בני פרידמן הדפיס את הדיסק המדובר. שמות המשפחה הזהים כנראה בלבלו את המדפיסים – וזו התוצאה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות