מי התנפל על המגישה קורין גדעון כשבאה לומר סליחות בבית הכנסת

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית, הגיעו לבית הכנסת הגדול בתל אביב להקשיב לדרשה של הגרי"מ לאו - ולומר סליחות • אלא שאז מצאה עצמה המגישה במרכז סערה
אבי כץ
כ"ג אלול התשע"ט / 23.09.2019 01:17

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון ובבעלה חילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית מטלז-סטון, הגיעו  במוצאי שבת לאמירת סליחות ראשונות בבית הכנסת הגדול בתל אביב, שם הקשיבו לדרשתו של הרב הראשי לשעבר הגרימ לאו, שגם חיתן את בני הזוג לפני כשנה.

אלא שבמקום שהערב יעבור ברוגע, אל בית  הכנסת הגיעו תיירים רבים, מה שעורר רעש במקום.

לפי דיווח בחדשות 12, גבאי בית הכנסת, שביקש לעשות סדר, התייחס אל הנוכחים – ובהם המגישה, באופן מתלהם. גדעון, שהגיעה לבושה כבת סמינר, השיבה לו ובין השניים התלהט ויכוח.

ישראל כהן, פרשן רדיו ‘קול ברמה’, שנכח במקום סיפר: “בני הזוג סורוצקין שבו אותי במתיקות בה אמרו את הסליחות בכוונה, יחד עם מאות חרדים, מסורתיים וחובשי כיפות סרוגות… ודאי שצריך לשמור על הכללים הנהוגים בבית הכנסת, אבל הכל צריך להיעשות בנועם. לא מדובר בהיכל תפילה בבני ברק או במאה שערים. חבל שבמקום לעודד אותם לאהוב את התפילה, את התורה ואת מסורת ישראל, ניסו להקניט אותם בצורה שאינה נאותה”.

כהן סייע ליישר את ההדורים, ומטעם בית הכנסת התנצלו מאוחר יותר על התקרית.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא תחנם
    23/09/2019 10:49
    אבי
  1. מה ישראל כהן חושב שיהיה לו מלהתחנף לזוג פורקי עול?

  2. גבאי לא חכם !!!
    23/09/2019 12:25
    חיים
  3. היא הרי באה בטוב… היא יכולה להיות שגרירה טובה לציבור החרדי והדתי, אז למה לצעוק עליה בבית הכנסת ???? ובפרט שהיא עמדה מחוץ לעזרת הגברים.

    שכל לא קונים בחנות, או שיש או שאין, ולגבאי הזה אין כנראה הרבה שכל !!!