עמית סגל רומז מה הוא חושב על הסקרים שהעבירו לפתע את עוצמה

אבי כץ
|
כ"ג אלול התשע"ט / 22.09.2019 23:19
הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12: “אינני קונספירטור, אבל התזמון המופלא שבו מפלגה שמעולם לא התקרבה לעבור את אחוז החסימה צלחה אותו לפתע בקלילות רק כדי לצנוח בקלפי בדיוק לנתח הזניח הקבוע שלה – מעורר שאלות כבדות”

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, התייחס הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו לסקרים בהם עברה ‘עוצמה יהודי את אחוז החסימה.

“בהזדמנות נצטרך לדבר על סוגיית הסקרים שהעבירו את עוצמה יהודית”, כתב סגל. “אינני קונספירטור, אבל התזמון המופלא שבו מפלגה שמעולם לא התקרבה לעבור את אחוז החסימה צלחה אותו לפתע בקלילות רק כדי לצנוח בקלפי בדיוק לנתח הזניח הקבוע שלה – מעורר שאלות כבדות או על מהימנות הסקרים או על אינטרס של הסוקרים”.

סגל הוסיף: “ללא הסקרים המחמיאים והשקריים, ספק אם הייתה עוברת 1%. בבחירות האלה זה לא שינה דבר, אבל רבבות קולות של מצביעים אסטרטגיים הלכו שולל אחר הטיה שיטתית של הסקרים, שנערכו בפאנלים אינטרנטיים”.

הוא הדגיש: “צריך להיות תמים מאוד כדי לא להבין זאת. ואגב – דבר דומה מאוד קרה עם פיקצית אפריל, הלא היא זהות”.

עוצמה יהודית קיבלה בבחירות  לכנסת ה-22 מעו יותר מ-83,000 קולות – הרחק מאחוז החסימה.

יצוין, כי לפני חודש התנהל עימות בין איתמר בן גביר לעמית סגל.  היה זה כאשר ראש מפלגת ‘עוצמה יהודית’, שיגר מכתב התראה לפני תביעה על סך 500,000 ש”ח לסגל, לאחר שזה אמר כי סיכוייו לעבור את אחוז החסימה קלושים.

סגל צייץ אז: שני דברים שקרו לי היום בהפרש של 4 שעות:  1. אירגון שמאל טען שאני תומך עוצמה יהודית הפועל בכל כוחי לקדם את איתמר בן גביר. 2. איתמר בן גביר שיגר מכתב התראה לפני תביעה כיוון שאמרתי שסיכוייו לעבור את אחוז החסימה קלושים. ממורמרי כל העולם התאחדו ושתו מים”.

בן גביר איים בתביעה על עמית סגל וחטף סדרת ציוצים כואבת מהפרשן