למכור רכב יד שניה זה עניין לא פשוט. למכור רכב ששנת ייצורו היא 1999 זו ממש משימה בלתי אפשרית.
דיוויד ג’ונס, מנהל מחלקת דיגיטל בסוכנות פרסום בסידני אוסטרליה, גייס את הקולגות לסוכנות ויחד איתם יצר את סרטון הפרסום הנוצץ ביותר שנעשה אי פעם ואמור לנצח כל מודעה שגרתית, שמפורסמת, לכל רכב יד שניה קיים.
ג’ונס העלה ליו טיוב את הסרטון “Buy My Barina”, שנראה יותר כמו טריילר שמפרסם סרט אקשן יוקרתי או פרסומת מושקעת לרכב החדש ביותר בשוק.
ג’ונס, איש קריאייטיב ודיגיטל, הגדיל לעשות ופתח למכונית גם אתר אינטרנט. ג’ונס מתעקש, עפ”י אתר Mashable, שהוא לא איש מוזר במיוחד ושעשה את כל זה בשביל הכיף ובשביל היצירתיות. ג’ונס השקיע בכל אלה כ-8,000 דולר אוסטרליה. עבור המכונית הוא יקבל, במקרה הטוב, 2,000 דולר.
הרשו לנו להניח שלראיון הקבלה לג’וב הבא שלו הוא יציג את הקמפיין כתיק עבודות.