הכתב המדיני השתלח באיילת שקד, חברו מהכנסת שיגר לו ‘טיפ’ חכם

עימות בטוויטר: ברק רביד, הפרשן המדיני של חדשות 13, השתלח ביו"ר ימינה - לאחר שהיא לא הסתפקה בהתנצלות של עמרי מניב, הכתב שהכפיש את הרב אסף נאומברג • עקיבא נוביק, הכתב של חדשות 13 בכנסת, נתן לרביד 'טיפ' עוקצני
אבי כץ
י"א אלול התשע"ט / 10.09.2019 23:11

ברק רביד, עיתונאי חברת החדשות של ערוץ 13, תקף היום (שלישי) בציוץ בטוויטר את יו”ר ימינה איילת שקד, לאחר שזו תקפה את העיתונאי עמרי מניב – הכתב שהכפיש את הרב אסף נאומברג.

כפי שדווח בחרדים 10, מניב – שבינתיים הושעה – פרסם התנצלות על פרסום הציטוטים החלקיים של הרב אסף נאמבורג ממכינת ‘עצם’, אולם שקד טענה בציוץ שההתנצלות הזו רחוקה מלהיות מספקת.

שקד צייצה: “קראתי את ההתנצלות של עמרי מניב. צר לי אבל: א. זו חוכמה קטנה מאוד להשמיץ בפתח מהדורה מרכזית ולהתנצל בטוויטר. לא רציני. לא משכנע. לא מספק. ב. את רוב ההתנצלות מניב הקדיש כדי לספר כמה הוא מקצוען ולהצר על איזו שמחה לאיד שלטענתו הייתה (זה היה כאב על מסע הכפשה חסר תקדים, קצת התבלבלת), ורק בסוף שורבבה המילה התנצלות”.

שקד הוסיפה: “מבחינתי הכי חשוב: בפני מי ההתנצלות? למה הרב נאומברג לא מוזכר שם? למה אדם שכמעט הוחרבו חייו המקצועיים לא מוזכר בשמו בהתנצלות? האם זה לא המעט שמגיע לו?

“מניב כותב שטעה. האינדקציות שיש לי מראות שזה היה בזדון ושבשלבים רבים קודמים ללחץ הציבורי הוא לא רק שלא התנצל אלא המשיך להשתלח. מה שנדרש כאן זה תיקון עמוק. לא בטוויטר. במהדורה”.

ברק רביד, הפרשן המדיני של חדשות 13, ועמיתו של מניב, השתלח בשקד:

“א. את משקרת. ההתנצלות לא שורבבה בסוף אלא במשפט הראשון בציוץ של עמרי מניב ואני מצטט: ‘אני רוצה להתנצל’. ב. אם יש לך מידע על כך שזה נעשה בזדון נא הציגי אותו מיד. אם לא – תפסיקי לבלבל את המוח ג. ותגידי – תוצאות הבחירות הקודמות לא לימדו אותך שום לקח? קשקושי בושם או פופוליזם לא עובדים”.

בתגובה לציוץ העמיד עקיבא נוביק, כתב חדשות 13 בכנסת, את רביד על מקומו:

“ברק ידידי, קח טיפ – אם מאשימים אותך שאתה עושה קמפיין פוליטי גס רוח, אולי עדיף לשתוק ולא להתאמץ להוכיח שזה נכון”.

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חם חם
    11/09/2019 14:00
    שמעון,חוכמת ההמונים
  1. חם צוואר ברק מה עשית אצל הפדופיל אפשטיין גם אם לא תענה עוד מאה שנה חז”ל כבר התקילו אותך לפני אלפי שנים באימרה לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב ( ראה ויקיפדיה)

  2. האגנדה ידועה.
    12/09/2019 06:03
    איילה לבנה
  3. כשכתב נאלץ להתנצל תחת מתקפה מתוזמנת ואיום בפטורין מזכיר את וידויי הנאשמים בשלטון סטלין.בלי קשר לרב כל ילד בציונות דתית ובמיוחד חרדלית מודע מה האגנדה שלהם. פרץ לא סותם את הפה בשכרון הכוח שלו.

  4. עתונאי 13
    12/09/2019 06:16
    מירקו1
  5. מניב ורביד עתונאים סוג ד’ חסרי טאקט הערוץ 13 נראה כמו כמו האידיוטים האלה במקום לשפר את התקשורת עם תכנים מעניינים רואים 70 אחוז פרסומות ושלושים אחוזים תוכניות טיפשיות צריך לעשות צנזורה לערוצים 12-13

  6. עיתונות פוליטית
    12/09/2019 13:56
    מאיר
  7. עכשיו אתם מבינים כמה המלפפונים החמוצים האלה מנסים לגנוב את הבחירות…. תאמינו זה נכון… אז חבריי אנשי הימין תגיעו בהמוניכם לקלפיות ותצביעי לימין… אוליי כך כמו עיתונאים יעשו איזה אירוע מוחי ויפסיקו לדבר

  8. אודי
    12/09/2019 21:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. ברק רביד פח אשפה