האם ההצעה הזו שהועברה לבן גביר תמנע את זריקת הקולות שלו לפח?

מקורבי ראש הממשלה הציעו לאיתמר בן גביר להסיר את מועמדותו - ובתמורה להוריד את אחוז החסימה לקראת הבחירות לכנסת ה-23 • בעוצמה מתעקשים: "חסרים לנו כמה אלפי קולות"
אריה ריבקינד
ג' אלול התשע"ט / 03.09.2019 11:13

מקורביו של ראש הממשלה העבירו בימים האחרונים לאיתמר בן גביר הצעה חדשה במסגרתה ‘עוצמה יהודית’ תפרוש מהמירוץ – ובכנסת הבאה נתניהו יפעל להוריד את אחוז החסימה ויסייע לו להיכנס לכנסת. כך דווח הבוקר (שלישי) ב’ידיעות אחרונות’.

אחוז החסימה, שהועלה בפעם האחרונה לבקשת ‘ישראל ביתנו’ במטרה להקשות על הסיעות הערביות, יעלה שוב לסדר היום בכנסת החדשה כדי להקל על בן גביר לחצות אותו.

ב’ידיעות אחרונות’ דווח כי נתניהו מנסה למצוא פתרון ל’עוצמה’ כדי למנוע זריקת אלפי קולות ימין לפח, והוא משקיע מאמצים רבים במניעת איבוד הקולות.

לפי הדיווח, ההצעה שהועברה לבן גביר באמצעות מקורבים לא זכתה עדיין להתייחסות רצינית, ובסביבת נתניהו סבורים שבן גביר נחוש לרוץ בבחירות לכנסת ה-22 – והסיכוי לגרום לו לפרוש אינו גדול.

בעוצמה יהודית הגיבו לפרסום הבוקר: “בסביבת נתניהו יש מי שעושים ספינים. הם יודעים שאותנו לא קונים, ולכן פונים דרך העיתון (שאפילו לא ביקש תגובה).

“מי שמדמיין שנפרוש רוצה ממשלה עם לפיד. הדרך היחידה שנתניהו ירכיב ממשלת ימין היא רק עם 4 המנדטים שלנו. חסרים לנו כמה אלפי קולות. מי שרוצה לחזק את הימין, שיצביע ‘כף’ לעוצמה יהודית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סקר אמיתי
    05/09/2019 05:39
    המשגיח
  1. בן גביר אים הימין יפול בגללך אתה תהיה האדם הכי שנוא במדינה ולא נשכח לך אף פעם
    תפסיק לחלום תרד מהעץ דחוףףףףףף