למה ‘הקוף’ הושעה אחרי ראיון שערך עם הפרשן הפוליטי של גל”צ?

השדרן רון קופמן ועורך התכנית 'רון קופמן וינון מגל' ברדיו 103FM, הושעו בעקבות ראיון שערכו עם יעקב ברדוגו - הפרשן הפוליטי של גל"צ • הרדיו: "לא הקפידו על כללי התחנה" • אנשי תקשורת תקפו בחריפות את ההחלטה: "תמצית מה שמכוער בשמאל"
אבי כץ
ב' אלול התשע"ט / 02.09.2019 12:33

השדרן רון קופמן  – הידוע בכינוי ‘הקוף’ – ועורך התכנית ‘רון קופמן וינון מגל’ ברדיו 103FM, הושעו למשך שתי תוכניות, בעקבות ראיון שנערך אתמול (ראשון) בתכנית עם הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו.

ברדוגו משמש כפרשן בגלי צה”ל מזה מספר שנים. הוא נחשב לבעל עמדות ימניות ולתומך של בנימין נתניהו.

הנימוק הרשמי להשעיה היא העובדה שהשניים “לא הקפידו על כללי התחנה, שמבקשים אישור הנהלה על העלאת שדרים או פרשנים מתחנות רדיו מתחרות”.

היום מחליף את קופמן בשידור התכנית השדרן בן כספית.

יצויין, כי מדובר מצעד לגיטימי שתחנת רדיו לא מעלה פרשן של תחנה מתחרה.

למרות זאת, אנשי תקשורת מימין תקפו בחריפות את ההחלטה.

בציוץ בטוויטר כתב שמעון ריקלין: “פלורליזם שכזה. הידעתם מה העונש ב-103 על מי שיעז לראיין את יעקב ברדוגו? השעייה. רון קופמן לא ישדר הבוקר כי העז לראיין פרשן ימני. אומרים שגם בן כספית מעורב במחאה נגד ברדוגו. מחכה לעצומות העיתונאים בעד חופש הביטוי”.

משה גלסנר, מגיש המהדורה המרכזית ב’קול ברמה’, הגיב: “יעקב ברדוגו הוא פרשן מוכשר, מרתק, ושומו שמיים – ימני. הניסיון לייצר דה לגיטימציה סביבו, הוא תמצית מה שמכוער בשמאל: רדיקליות מחשבתית עטופה בליברליות מזוייפת, שקשובה רק לדעות שלה. כשפרשני שמאל מוטים מתעמלנים מהמקפצה, אף אחד לא יעז להחרים אותם. ראיינתם פרשן ימני? השעייה מיידית. בוז!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לא לשקר בכיף?
    02/09/2019 16:22
    איילה לבנה
  1. לא מדובר במי ריאינו אל באישור מסוים שנדרש בתחנה באופן קבוע. זה שקר מס1. שקר מס 2. ברדוגו הוא שליחו הישיר ועושה דברו של ביבי. 2 העובדות ידועות אך למה לא לרקוד ולשקר בכיף?