שרי ביק, מאמנת אישית, עוזרת לאנשים ליצור שינוי

אסנת דייטש
|
כ' תמוז התשע"ד / 18.07.2014 00:23
שרי ביק, בני ברקית, מאבחנת תווי פנים, נומרולוגית, קוראת בכף היד, ומאמנת אישית לעסקים ולהצלחה • בשביל מה כל זה? “הפנים, הידיים והתאריך בו נולדת מספרים את חייך, ונותנים יותר כלים לעזור לך”

הסיפור שלי:

סיפור העצמה שהתחיל בגיל צעיר,
סיפור מלא טלטלות, מלא עליות וירידות.
סיפור מלווה בצחוק מתגלגל ודמעות בעיניים.
סיפור הצלחה.
סיפור של שינוי מטורף.
אנשים אומרים שהשתנתי.
אני קוראת לזה העצמה!
אם גם לכם בא ליצור שינוי, לאהוב את עצמכם, להיות שלמים עם החלטות, ללכת עם הטוב והאמת שלכם.
עם הקול הפנימי שזועק לכם להצליח, לכבוש, להגיע לפסגה.
זה הזמן לקבוע פגישה, ויחד נצעד אל עתיד בטוח יותר.
שלכם באהבה ענקית. (שרי ביק 2014)

IMG_1281

זה הסיפור שלה על רגל אחת. היא בת 24. כל כך צעירה, מבטיחה, דינמית, מוכשרת ועם הפנים לעתיד טוב יותר וזוהר, אם זה רק תלוי בה.

שרי ביק, מבני-ברק, אימא לשני ילדים מדהימים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, מאבחנת תווי פנים, נומרולוגית, קוראת בכף היד, ומאמנת אישית לעסקים ולהצלחה.

הגעתי לראיין את שרי, במשרדה בקומה התשיעית בשערי העיר בירושלים. לא דמיינתי או האמנתי לרגע אחד שאני עומדת לצלול, לדמוע, להתרגש, לכאוב, להתמודד, ולאהוב כמעט באופן מידי את האישה שעומדת מולי.

קרובי ומכרי יכולים להעיד שאני ומיסטיקה זה שילוב מנצח. הייתי אצל אין ספור קוראות בקפה, אסטרולוגיות, מתקשרות, רבנים ובאבות… אך מעולם אף אחד לא הצליח לדייק כמעט באופן אבסולוטי כמו שרי ביק.

ישבתי מולה וכף ידי פרוסה לפניה, הייתי מלאת ספקות, ולמודת אכזבות לאור ניסיונות העבר, והיא מביטה בכף היד, בוחנת אותה דקה ארוכה ומתחילה לירות ללא הבחנה. מפשיטה אותי במהירות הבזק מכל השכבות שמגינות ועוטפות אותי, ופי נאלם דום.

את הרעד שאחז בי היא לא הצליחה לראות, את ההתרגשות שגאתה בי הצלחתי איכשהו להסתיר מעיניה החדות.

זר לא יבין זאת לעולם , תחושת האנרגיות שהייתה באותו הרגע בחדר הקטן. רק אני והיא יכולנו לחוש, להרגיש וממש למשש. שתקתי. בלבול, מבוכה, שמחה ושתיקה ליוו אותי. היא הצליחה להפתיע אותי למעלה מהמשוער.

איך מראיינים אישה כזאת, שאלתי את עצמי, מנסה לדלות ממנה עוד ועוד פרטים על הקווים בכף ידי, המספרים את סיפור חיי.

מי את, שילוב של מה את?

לפני הכל אני מאמנת אישית להתאמה, מאמנת ילדים עם בעיות רגשיות, ומאמנת עסקית.

כל חיי התחברתי לאנשים וילדים. בגיל 17 עבדתי ברשת חנויות מזון בבני ברק, ושם פגשתי ילד בן 4 עם פנים מאוד עצובות. כל פעם שהיה מגיע לחנות הוא בחר לעבור דרכי, הרגשתי שהילד משדר מצוקה ומשהו קשה לו. יום אחד החלטתי שאני נגשת אליו ושואלת אותו מה מפריע לו.

לא הכנתי את עצמי נפשית לסיפור שעומד מאחורי אותו ילד. הוא סיפר לי שאבא לא גר בבית, הוא נמצא בבית סוהר, והוא מאוד מתגעגע אליו. הילד נכנס לי באופן מידי ללב, כבר באותו היום הלכתי לפגוש את אימא שלו ושוחחנו רבות איך אפשר לעזור לו ולשקם אותו, ומכאן התחילה התפנית של חיי.

שאלתי את עצמי איך אני יכולה לגשת לאנשים ולהציע את עזרתי.

מאמנת אישית זה נפלא. אבל איך זה משתלב עם קריאה בתווי פנים, כף היד ונומרולוגיה?

התחלתי ללמוד נומרולוגיה וקריאה בכף היד כתחביב, וכשהתחלתי להיות מאמנת אישית, הלכתי ללמוד את תורת הפנים. זה מאוד עוזר להכיר את האדם שיושב מולי ולדעת איך לגשת אליו.

למעשה, לקוח שבא לשבת מולי, מצפה שאני אקדם אותו בחיים דווקא מהמקום שהוא נתקע ולא מסוגל בכוחות עצמו להמריא, ולשם כך אנחנו יושבים בחמישה מפגשים, פותחים פצעים ישנים וחדשים, מחטטים במוגלה, עד שמבינים איפה נקודת התרופה ומשם מתחילים לעבוד.

IMG_1291

אז למעשה, לפני הכל את מנתחת את האדם שיושב מולך, לפני שהוא פוצה את הפה.

כן, בדיוק כך. הפנים, הידיים והתאריך שבו נולדת מספרים את חייך, ונותנים לי יותר כלים לעזור לך.

“כשם שאין פרצופיהם שווים כך אין דעותיהם שווים”. הפנים מספרים לנו על אופי האדם, הקב”ה ברא כל אדם עם עיניים, אף, פה, לסת, מצח, סנטר באופן שונה, והפנים נבנות מילדות. אפשר לזהות בשניה אם עומד מולי אדם עצוב או אדם עם שמחת חיים, והם מספרות על יכולת האדם.

תורת כף היד – בידיים אנחנו משתמשים כל החיים, כל פעולה קטנה זה עם הידיים, אנחנו עובדים, מחבקים, מלטפים, שוטפים, מכבסים, מנקים וכו’ רק עם הידיים, והן למעשה מספרות על החיים שלך.

ונומרולוגיה, זה תורת המספרים – שמספרים באיזו שנה אתה נמצא, אם טוב לך לפתוח עסק עכשיו או להמתין מעט, החלטות חשובות, זוגיות ועוד המון דברים שמתלווים לזה.

אני גם מתעסקת עם נומרולוגיה קבלית, לפי תאריכים עבריים.

למה דווקא אימון עסקי?

הלכתי ללמוד ייעוץ והכוונה עסקית בשביל החיים האישים שלי, ומזה הבנתי שאני בעצם יכולה לקדש את המטרה שכל חיי חלמתי עליה, לעזור לאנשים.

מגיעים אלי אנשים מכל קצוות הארץ וחו”ל כמו אנשי הייטק, אנשי עסקים, נשים בעלות עסקים קטנים.

אתן לך דוגמה קטנה: לפני כמה חודשים הגיעה אלי פאנית שמשווקת ליין של פאות מדהימות, אך היא הייתה לבושה מוזנחת, לא ייצוגית, עם פאה שלא עברה המון זמן חפיפה. דבר ראשון אמרתי לה: איך את רוצה למכור פאות כשאת נראית ככה, האם את היית קונה אצל מישהי שנראית לא ייצוגית, האם היה משכנע אותך לקנות, או להאמין לזו שעומדת מולך שהמוצר שלה טוב, בזמן שהיא משדרת לחלוטין משהו אחר?!

אני גם מאוד מאמינה שאדם שיש בו תכונות שליליות יכול לקחת אותן למקומות טובים. כילדה הגעתי ממקום מאוד לא פשוט וקל, שובבה, אנרגטית ועם פה גדול, ודווקא מהמקום הזה צמחתי למקום יותר טוב, ומנפתי את האנרגיות, השובבות והפה הגדול לעזרה ולעצמת אנשים.

כשמגיע אליך לקוח מהציבור שלנו, הוא לא מסתכל מוזר על כל המיסטיקה הזאת?

אני לא ממתגת את עצמי מלכתחילה כמיסטיקנית, זו תוספת שאני משתמשת בה, תוך כדי האימון.

בפרט אני אוהבת את הסקפטיים שבתחילה מצהירים שהם מקרה אבוד והם לעולם לא יצליחו להצליח או להמריא. בסופו של דבר התוצאות מדברות בעד עצמם.

עושה לי טוב לעזור לאחר, ועושה לי עוד יותר טוב לראות את האחר מצליח בזכותי.

אני גם מאוד מתחברת ומחוברת ללקוחותיי. היה לקוח שישב מולי עם סיפור חיים טראגי של התעללויות מגיל צעיר והוא מתאר ומספר, ואני מתייפחת ובוכה, בלי אפשרות להפסיק.

שרי ביק

איך את משלבת את האימהות עם הקרירה?

כל לקוחותיי יודעים שאני אימא. אני מקבלת לקוחות בין 09-13 ובין 20-22 בלילה. בשאר השעות אני אימא. מבלה, לוקחת ומטפחת את ילדי באהבה רבה.

במקביל אני עונה לטלפונים מתי שרק צריכים אותי, אני מסורה ללקוחות שלי באופן אבסולוטי.

מה המסר שלך ללקוחות ובכלל לבני האדם?

אנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה במדינה, במיוחד שעם ישראל נמצא עכשיו במקום כל כך קשה ורדוף, זה הזמן לקבל את השני וללמוד לאהוב אחד את השני, ולדעת שמאחורי כל אדם יש סיפור, וכל אחד ואת מאיתנו עובר מסע בין שאנחנו יודעים עליו או לא.

תאהבו, תחבקו תקבלו, אל תחכו לרגעי שבר כדי להתאחד!

איפה את רואה את עצמך בעוד עשר שנים?

כבר היום אני מעבירה קורסים בלימוד קריאה תווי הפנים, החלום שלי להקים בית ספר לחכמת הפנים, ולהעביר הרצאות מניסיוני האישי.

קמתי.

הראיון היה ארוך, יותר ממה שכתבתי, ועוד הרבה לא כתבתי. הרעד שאחז בי חלף. היא לא מכשפה, רבנית או באבא. היא אישה חכמה, שבנתה את עצמה בעשר אצבעותיה ממקום כואב וקשה, ושילבה בחכמתה הרבה את הנומרולוגיה, קריאת כף היד, וקריאת תווי פנים, כדי להעצים לבנות ולעזור לאחר.

יצאתי המומה, מוקסמת ומכושפת.

במובן הטוב של המילה.