קרעי: קרקס ואחיזת עיניים I סביבת מרגי: תפקידך הוא לייצר מהומות?

משרד החינוך הכריז על הקצאת 160 מליון ש"ח לטובת ילדים מיוחדים - ויו"ר ועדת החינוך הגיב: 'לאחר המאבק שלי יכולים לנשום לרווחה' • ראש 'המטה החרדי’ בליכוד תקף: 'נתן גושפנקה להמשך ההפקרות כדי לקבל כותרת מלטפת' • סביבת מרגי: 'עד שמטיף ד"ר קרעי למרגי - שיטיף לביבי'
אריה ריבקינד
כ' אב התשע"ט / 21.08.2019 11:40

האם הקרב שמנהל המטה החרדי בליכוד על קולות החרדים עובר דרך הילדים ‘המיוחדים’?

ח”כ יעקב מרגי, יו”ר ועדת החינוך, פרסם אמש הודעה – בעקבות הודעת משרד החינוך על הקצאת 160 מליון ש”ח לטובת תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ותלמידים אלרגיים במערכת החינוך – ואמר: “לאחר מאבק שהובלתי עבור אוכלוסיית תלמידים אלו ההורים וילדיהם, אנו יכולים לנשום היום לרווחה, בהודעת משרד החינוך כי יקצה כעת משאבים גדולים אשר יובילו לפתרון המשבר בחינוך המיוחד”.

מרגי הוסיף:  “אמשיך להיות לפה עבור תלמידים עם צרכים מיוחדים בכלל המגזרים, להשוות את תקצובם בתיעדוף ראשוני ומקווה כי הדבר יבוא לידי ביטוי במדיניות הממשלה הקרובה שתקום, בה תמשיך תנועת שס להיות הסמן החברתי ולהניף דגלים אלו לתועלת כלל תלמידי מערכת החינוך ואוכלוסיות מוחלשות עם צרכים מיוחדים”.

• עוד בנושא:

ביבי החליט להקים ‘מטה חרדי’ – בראשו הוצב הח”כ מכסא רחמים

הסדרן רצה לסלק מהדיון את אליעזר היון והאיום של מרגי

כך מנסה מרגי להציל הילדים בעלי צרכים מיוחדים I תחקיר חרדים 10

משרד החינוך מודה: מפלה ילדים חרדים הלומדים בגני חינוך מיוחד

מי שיצא למתקפה נגד מרגי הוא ראש ה‘מטה חרדי’ בליכוד, חבר הכנסת ד”ר שלמה קרעי: “אחיזת העיניים של ח”כ מרגי ומנכ”ל משרד החינוך אבוהב – משבר גני הילדים של החינוך המיוחד במוכש”ר לא נפתר והאפליה כנגד הילדים תימשך בחסות ועדת החינוך ובניגוד לחוק”.

קרעי האשים: “יו”ר ועדת החינוך של הכנסת ניצל את שתי הישיבות האחרונות של הוועדה לקרקס ואחיזת עיניים יחד עם משרד החינוך, נתן גושפנקה של ועדת החינוך להמשך ההפקרות והפגיעה בילדי הגנים של החינוך המיוחד, רק כדי לקבל כותרת מלטפת כאילו נפתר משבר שהתקשורת הכללית התבייתה עליו כראוי”.

קרעי הוסיף: “מנכ”ל משרד החינוך משטה בציבור, השר שותק כאילו לא קיים ומתנהל כמו בובה של פקידי המשרד, ויו”ר הוועדה ניצל זאת היטב ושם זרקור על בעיה אחרת שכביכול נפתרה באופן חלקי וזמני וזרק את הילדים המיוחדים במוכש”ר מכל המדרגות.

“אוי לבושה. אוי למי שמתבייש להילחם בשביל הציבור שלו, גם כאשר מדובר בילדים שהכי זקוקים לו. גם בלי ההצגות של מרגי ואבוהב, אמשיך להיאבק לתקצוב שווה של הגנים בחינוך המיוחד המוכר שאינו רשמי על פי ערכי מוסר אנושיים ועל פי החוק”.

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

גורם בסביבת ח”כ מרגי אמר בתגובה לחרדים 10: “מציע לד”ר קרעי להפנות 10% מהזעם כלפי ראש מפלגתו ומשרד ראש הממשלה. ד”ר קרעי התחייב בוועדת החינוך כי משרד ראש הממשלה מחויב ואף מוכן לפתור את העניין באופן חלקי בגיוס של 24 מליון שקלים. מסתבר, כי משרד ראש הממשלה לא מוכן לנקוף אצבע לתועלת ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומתעלם לגמרי מן המשבר הנוכחי”.

הגורם הוסיף: “יתכבד חבר הכנסת ד”ר קרעי ובמקום לתקוף בפוסט מתלהם, להפשיל שרוולים ולגייס את משרד ראש מפלגתו לסגור את כל החוסר התקציבי לילדי חינוך מיוחד. בוודאי סגירת גירעון זה תביא אל פתרונה גם את סוגיית גני הילדים במוכש”ר”.

לדבריו, “ח”כ מרגי מנסה להביא פתרונות כדוגמת גיוס 160 מליון שקלים למערכת החינוך המיוחד. יש כאלה המעדיפים פתרונות אולטימטיביים, או מתוך ידיעה כי אינם ישימים… תרבות של ‘או הכל או כלום’ – או שמא תפקיד מטה חרדים בליכוד מאלץ אותם לייצר מהומות כלפי חבר הכנסת יעקב מרגי הפועל בחכמה לתועלת אותם ילדים, אשר נדרשים לתוספת תקציב על מנת לפתוח את שנת הלימודים באופן היותר דומה לתקין.

“עד שמטיף ד”ר קרעי למרגי – יתכבד ויטיף ד”ר קרעי לביבי…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא אינו יכול להטיף לביבי, הוא ליצן החצר שלו.
    21/08/2019 16:57
    מיכאל
  1. הוא מחפש כותרות בכל מחיר.עד כה חוץ מדברי חנופה לביבי,טרם שמענו ממנו דבר חוכמה.פשוט אין לו את זה.