מסלולי עו”ש במחירים נמוכים משמעותית למשקי בית

בנק הפועלים מציג בשורה צרכנית ללקוחותיו, במהלך ראשון מסוגו בישראל הבנק משיק מסלול עו"ש
שלמה בן חיים
י"ז אדר ב' התשע"ד / 19.03.2014 16:32

בנק הפועלים יוצא במהלך צרכני-חדשני, ראשון מסוגו בישראל:

מסלולי עו”ש במחירים נמוכים משמעותית למשקי בית ועסקים קטנים: 10-32 שקלים למסלול לחודש

בנק הפועלים מציג בשורה צרכנית ללקוחותיו, במהלך ראשון מסוגו בישראל הבנק משיק מסלול עו”ש, במסגרתו יכולים קהלים רחבים לנהל את חשבונותיהם במחיר נמוך משמעותית מזה ששילמו עד כה – בהפחתת עלויות של 50%-80%. מחירי המסלולים ינועו בין 10-32 שקלים למסלול לחודש.

חשבון עובר ושב הוא מוצר היסוד הבסיסי ביותר במערכת הבנקאית, בו משתמש כל לקוח בישראל. כבנק המוביל במדינה, בנק הפועלים רואה עצמו מחויב להציע את מוצר היסוד הזה במחיר שווה לכל נפש. לפיכך, החליט הבנק להשיק מסלול מורחב שיתומחר על ידו במחיר נמוך משמעותי, במהלך שיחסוך ללקוחות עשרות מיליוני שקלים בשנה. השילוב  של מחיר מופחת, פריסה ארצית רחבה ,מובילות טכנולוגית עם מגוון ערוצים מתקדמים בסלולארי, באינטרנט ועוד, הופכים את מסלול העו״ש המורחב של הבנק למוצר הטוב מסוגו במערכת הבנקאית כולה.

“חשבון העו”ש הוא מוצר יסוד בהתנהלות הפיננסית של כל משק בית ועסק קטן”, אומר ציון קינן, מנכ”ל בנק הפועלים, “המהלך עליו אנו מכריזים היום הוא בשורה צרכנית שמאפשרת לכל לקוח פרטי, משק בית ועסק קטן לקבל שירותי עו”ש במסלולים ברורים ושקופים, בהתאמה לצרכיו ובתמחור אחראי ואטרקטיבי. מזה שנים, בנק הפועלים הוא הזול יותר בעמלות העו”ש מבין הבנקים הגדולים, ואנו רואים מחויבות להמשיך להוביל בשירותי בנקאות מקצועיים, מתקדמים וחדשניים”.

קינן הוסיף: “המפקח על הבנקים, מר דודו זקן, מוביל בשנים האחרונות מהלך להפחתת העמלות, ושיעורן אכן ירד בצורה ניכרת. אנחנו, בבנק הפועלים, החלטנו לא להסתפק בהנחיית המפקח, אלא להרחיב אותה משמעותית לטובת הצרכנים ולהשיק מסלולים שונים במחירים נמוכים שטרם נראו כמותם בבנקים הקמעונאיים הגדולים”.

בהמשך להכרזת המפקח על מסלול עו”ש בסיסי בעלות של 10 שקלים, מכריז היום בנק הפועלים על מסלול מורחב, הכולל 10 פעולות פקיד ו-50 פעולות בערוץ ישיר, במחיר של 22 שקלים בלבד. שווי חבילה זו, בניצול מקסימלי, עומד כיום על 132.5 שקלים בחודש. המסלול החדש יוצע ללקוחות מ-1 באפריל.

שני קהלים רחבים ייהנו ממהלך זה. הראשון הוא קהל משקי הבית: מניתוח שביצע בנק הפועלים עולה כי זוגות צעירים בגילאי 30-40, עם שתי משכורות, משלמים בממוצע יותר מ-30 שקל בחודש על ניהול חשבון העו”ש. יש לציין כי הנתון שמפרסם בנק ישראל – עלות עו”ש ממוצעת של 13.9 שקל בחודש – כולל סטודנטים, צעירים, חיילים ואוכלוסיות נוספות שאינן משלמות כלל עמלות עו”ש, ולכן אינו רלוונטי עבור רוב משקי הבית.

הקהל השני שייהנה מהמסלול החדש הם עסקים קטנים, שמשלמים כיום בממוצע 57 שקלים על ניהול חשבון העו”ש. בנק הפועלים החליט לאפשר את המסלול המוזל גם לאוכלוסיה זו, בהתאם לתפיסת הבנק כי עסקים קטנים הם עמוד השדרה של המשק וכי יש להקל עליהם במסלולים חדשים ומותאמים לצרכיהם, במחיר אטרקטיבי.

בנוסף יושקו מסלולי עו״ש חדשים מסדרת “פועלים UP”, המציעים גמישות, התאמה אישית לצרכי הלקוח ואפשרות להשיג חיסכון משמעותי בעמלות. כל מסלולי “פועלים UP” כוללים 10 פעולות פקיד ו-50 פעולות בערוץ ישיר בחודש, בתוספת שירותים נוספים לבחירת הלקוח: UP אקטיבי (שירות המבצע פעולות אוטומטיות בחשבון, על פי הגדרת הלקוח), UP חכם (שירות המאפשר לרכז את כל החיובים השוטפים למועד קבוע בחודש) או UP card (כרטיס נטען בכסף שניתן להעביר לבני משפחה מגיל 14). מסלולים אלו  יוצעו במחיר אטרקטיבי של 32 שקל בחודש.

 

מסלולי “פועלים UP

 

פועלים בסיסי

פועלים מורחב

פועלים אקטיבי

פועלים חכם

פועלים עסקי

תכולה

1 בנקאי

10 ערוץ ישיר

10 בנקאי

50 ערוץ ישיר

10 בנקאי

50 ערוץ ישיר

+

UP אקטיבי

UP און טיים

10 בנקאי

50 ערוץ ישיר

+

UP חכם

UP CARD

10 בנקאי

50 ערוץ ישיר

+

CARD UP

UP און טיים עסקי

כרטיס אמריקן אקספרס ביזנס

מחיר

10 ש”ח

22 ש”ח

  32 ש”ח

32 ש”ח

  32 ש”ח

 

 

מידע על שירותי “פועלים UP” הכלולים במסלולי פועלים UP

  1. 1.      UP חכם – שירות בלעדי, המרכז את החיובים השוטפים בעו”ש למועד אחד קבוע בחודש, ומאפשר ללקוח לשלוט טוב יותר בהוצאות. בין השאר נדחים: חיובי שיקים, משיכות מזומן, תשלומים, העברות ועוד.
  2. 2.      UP אקטיבי – שירות המבצע פעולות אוטומטיות בחשבון, על פי הגדרת הלקוח, ומסייע ללקוח להתנהל בקלות בחשבון. שירותים לדוגמא: חיסכון ביתרת זכות, משיכת פר”י במינוס, הזמנת פנקסי שיקים ועוד.
  3. 3.      UP Card – כרטיס בינלאומי נטען הניתן להעברה לבני משפחה מגיל 14 הכולל התראות בSMS על חיובים בכרטיס.
  4. 4.      UP On time – שירות קבלת הודעות SMS בזמן אמת מהבנק, לעדכונים שונים הקשורים לחשבון הלקוח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין כאן בשורה וחבל.
    04/04/2014 15:13
    שמנא
  1. הבנקים ממשיכים בשלהם.