“נמצא מחובק עם הספרים שקנה, מתנות לרבנים” I דביר שורק הי”ד

הרב שלמה וילק, ראש ישיבת ההסדר 'אור תורה מחניים', מצא עצמו בבוקר שחור • בתום שעות ארוכות בה צוותי חיפוש תרו אחר תלמיד הישיבה שלו, גופתו התגלתה דקורה לצד הכביש
חרדים 10
ז' אב התשע"ט / 08.08.2019 10:19

הרב שלמה וילק, ראש הישיבה בה למד החייל דביר שורק הי”ד שנרצח הלילה (חמישי) בגוש עציון, סיפר בגל”צ כי גופתו נמצאה מחובקת עם ספרים שקנה לרבנים שלו כהכרת תודה.

“מדובר בבחור שנמצא בתוך עולם של יראת שמיים ושמחה וטוב”, סיפר ראש הישיבה. “תמיד מסתובב עם חיוך על הפנים, לפעמים המראה החיצוני שלו מסתיר את הטוב והחוכמה ואהבת כל אדם.

“באמת היה בקשר עם בעלי חיים ובני אדם. החליט ללמוד בישיבה שיש בה מפגשים בין-דתיים, תורה, שיש בה הרבה משפחה, לא משנה מי האדם, כל הסוגים של תלמידים: חילונים, דתיים, ערבים, כל מי שאפשר לשמוע אותו”.

הוא הוסיף: “היה אחד מהאנשים היותר מסורים, קשה לתפוס שהוא איננו. קשה לעשות רדוקציה לחברה לשוליים שלה, תחושת הביטחון בדרך מתערערת בכל המובנים. אנחנו כרגע עסוקים בלדבר עם התלמידים לאחר לילה שכולנו לא ישנו, עסקנו בחיפושים בכל מקום, ורק בבוקר נודע לנו על ממדי האסון הזה”.

ראש הישיבה סיפר: “הוא הלך לירושלים לקנות מתנות לרבנים שלו כהכרת תודה ובדרך חזרה קרה הפיגוע הנורא הזה. הוא נמצא מחובק עם הספרים שהוא קנה. אנחנו מזועזעים מזה. לאן ממשיכים עכשיו? בעיקר לדקה הבאה ולשעה הבאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות