תשעת הימים? איציק כהן: לא רק האוזן של גנץ אטומה, גם המוח שלו

אריה ריבקינד
|
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 19:19
יו”ר דגל התורה מתחנן בפני ח”כ בני גנץ שייפרד מיאיר לפיד: “מה הוא רוצה מהילדים החרדים?” • לפיד על החרדים: “אין לי שום כוונות לקבל הטפות מוסר מאנשים שלא מפסיקים לקלל ולהשמיץ”

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, פנה הערב (שני) בסרטון שהפיץ ליו”ר ‘כחול לבן’, ח”כ בני גנץ, והתחנן כי ייפרד מיאיר לפיד.

“תעיף את יאיר לפיד, מה הוא רוצה מהילדים החרדים? מה הוא רוצה מהנשים החרדיות? אתה חייב להתנער מלפיד ולהעיף אותו”, אמר גפני.

סגן שר האוצר יצחק כהן מש”ס, היה עדין פחות. בראיון לרן בנימיני ויגאל גואטה ברשת ב’ אמר על בני גנץ: “כנראה שלא רק האוזן שלו אטומה, גם המוח שלו אטום. שיפסיק לצייץ ויפרק את החבילה”.

יאיר לפיד עצמו מסרב להתנצל על הסרטון המסית. בפוסט שפרסם היום (שני) בפייסבוק הוא תקף את החרדים בחזרה.

“אין לי שום כוונות לקבל הטפות מוסר מאנשים שלא מפסיקים לקלל ולהשמיץ”, כתב.  “אני רואה שהעסקנים החרדים זועקים ‘אנטישמיות!’ על סרטון הווטסאפים שהעליתי. אני מאוד מתרשם מזה שהם פיתחו לפתע רגישות כזו”.

לפיד סילף כדרכו: “לא הפריע להם שליצמן מסייע לפדופילים. לא הפריע להם שביבי אמר שבני גנץ הוא חולה נפש. לא הפריע להם כשהשוו את השמאל לדאעש. לא הפריע להם כשצועקים ‘מוות לערבים’. לא הפריע להם כשיצאו עוד ועוד עדויות על אפליית בנות מזרחיות ואתיופיות בחינוך החרדי. ממש לא הטריד אותם כשח”כ אייכלר אמר שאני ‘מזכיר לו את היטלר’.

“זו השיטה שלהם. אלה שמסיתים בלי חשבון, צועקים ‘הסתה!’, אלה שמובילים שיח של שנאה, צועקים ‘שנאה!’ לא יעזור להם”.

עוד בנושא: 

בני גנץ התחמק מלגנות את יאיר לפיד המסית – והשמיץ את נתניהו

בסרטון המבחיל מבית כחול לבן, המציג ‘התכתבות’ מבוימת בקבוצת וואטסאפ בין ראש הממשלה נתניהו לראשי הסיעות המיועדות להיכנס לקואליציה שבראשותו, מוצגים אריה דרעי ויעקב ליצמן כמי שמבקשים לסחוט מנתניהו כספים לישיבות.

בסרטון מוצג יו”ר ש”ס כמי שאומר: “תביאו עוד טרליון שקל לישיבות”, בעוד ליצמן דורש “את כל הכסף שיש לישראל” – על חשבון החילונים, כמובן.