קיץ בממלכת התינוקות: קבלי רעיונות נשיאה וישיבה חדשים

אכילה נוחה ובטוחה ליד שולחן האוכל? הולכים לבקר את הסתבא עם התינוק? • מושב הגבהה ומנשא שהופך לתיק, ורעיונות נוספים מבית Benbat
תמי גיל
ד' אב התשע"ד / 30.07.2014 22:55

יוצאים למסעדה עם התינוק? הולכים לבקר את הסבא והסבתא? המותג הבינלאומי Benbat משיק מבצע חסר תקדים – מושב ההגבהה הנייד “feed & go” במחיר של 130 ₪ במקום 175 ₪ עד סוף יולי.

 מושב ההגבהה יאפשר לתינוקך אכילה נוחה ובטוחה ליד שולחן האוכל. המוצר מעוצב כתיק נשיאה אופנתי המאפשר אחסון של כל הפריטים ההכרחיים שצריך הפעוט. מעוצב לישיבה נוחה ובטוחה בזכות מושב הגב המרופד, זוג רצועות חיבור לכל כיסא המונעות החלקה, רתמה עם 3 נקודות בטיחות המגינות על הפעוט מנפילה, מסגרת קשיחה במושב המבטיחה יציבות לפעוט והגנה מרבית על החפצים המאוחסנים. קומפקטי, נוח לנשיאה וקל לניקוי.

קיץ ותינוקותקיץ ותינוקות

 לקראת עונת הנדידה הגדולה של הישראלים, משיקה כעת פרימיום בייבי, המתמחה במותגי פרימיום לתינוקות וילדים, את מנשא ה- lillebaby Airflow, שהוגדר כבר עם השקתו כ”מנשא האולטימטיבי להורה המטייל”, המותאם במיוחד לימי הקיץ. דגם האייר פלו עשוי משלוש שכבות בד רשת המאפשרות נידוף חום לנוחות התינוק והנושא אותו. המנשא נושא את תווי הבטיחות המחמירים ASTM F2236-10, EN 13209-2:2005, JPMA.

עם ההשקה, יוצאת פרימיום בייבי במבצע שמפגין בטחון מלא במוצר: ניתן להחזיר את המנשא עד 30 יום ממועד הקניה ולקבל את הכסף בחזרה.

 מחיר החל מ- 599 ₪.

LILLE-BABY-airflow3

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות