ההילולא בשטפינשט • “תגיעו להתפלל – יהיו מקומות ממוגנים”

העלייה לציון תתנהל באישור פיקוד העורף, בכפוף להכנת מקומות ממוגנים • לאוהל הכנסת אורחים, הממוקם מחוץ לבית העלמין, אין אישור • בעקבות דרישת המשטרה: האירועים יתפרסו על פני שבוע שלם
י"ח תמוז התשע"ד / 16.07.2014 12:41

יום ההילולא של הרה״ק משטפינישט זי״ע חל השנה בשבת קודש – והעלייה לציון תתקיים במוצ״ש וביום ראשון, באישור של פיקוד העורף, בכפוף להכנת מקומות ממוגנים.

לאוהל הגדול של הכנסת אורחים, הממוקם מחוץ לבית העלמין, אין אישור מפיקוד העורף. קוי אוטובוס לציון יתפקדו כרגיל. הגאון רבי שמואל רבינוביץ, רב הכותל והמקומות הקדושים, הגיע למקום כדי לוודא שהכל יתנהל כראוי.

בשיחה שקיימנו עם הרב אברהם יעקב סלמון, ראש מוסדות שטעפינשט, הוא מבקש מהציבור לא לוותר, ולהגיע להתפלל על הציון, אולם יחד עם זאת להיות קשובים להוראות פיקוד העורף במקום.

סלומון : “בגלל שיום ההילולא חל השנה בשבת, החלטנו בעקבות דרישת המשטרה וגורמי האכיפה, לפרוס את האירועים על פני שבוע שלם, ולפזר את סידור התחבורה מרחבי הארץ – על פני מספר ימים, החל מיום חמישי אור לכ’ בתמוז, ועד יום חמישי כ”ו בתמוז. זאת, אחרי שנפגשתי עם מפקדי המשטרה באזור ת”א וגבעתיים ומחוז דן, כדי לתאם את מערך האבטחה והסדר במקום”.

האירוע המרכזי יתקיים ביום ראשון בצהריים, אשר יחולק לשניים: בחלקו הראשון הקהל ישתתף במעמד תפילה מיוחד, ‘עצרת התעוררת בראשות אדמו”רים ומקובלים’. לאחר העצרת, תיערך סעודת ההילולא באולמי מודיעין ברמת גן, וגם שם יישאו דברים רבנים ומקובלים, ביניהם הרבנים הראשיים לישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אזהרה לכהנים
    17/07/2014 01:07
    כהן
  1. העצים היוצאים מתוך בית הקברות בנחלת יצחק משני צידי הכביש מאהילים על כל הכביש.נא להעביר הלאה כדי להציל כהנים מאיסור תורה.