המודיע מול המבשר: למי יותר מודעות שידוכים של בעלזא?

שמואל הכהן
|
ז' ניסן התשע"ד / 07.04.2014 12:11
5 שנים אחרי השקת המבשר ופתיחת תחרות ראש בראש על הקורא החסידי, מתברר כי לפחות בחסידות בעלזא מעדיפים את הפרסום בהמבשר • כמה מודעות התפרסמו בכל עיתון?
מי מנצח בתחרות על קהל הקוראים מחצרות החסידים, בקרב שבין העיתון הוותיק ‘המודיע’ לעיתון הצעיר יותר ‘המבשר’?
5 שנים אחרי השקת המבשר ופתיחת תחרות ראש בראש על הקורא החסידי, מתברר כי לפחות בחסידות בעלזא מעדיפים את הפרסום בהמבשר של ח”כ מאיר פרוש.
יותר מ-12 שידוכים נסגרו בימים האחרונים בחסידות בעלזא. הסיבה לפרץ השידוכים היא, כפי שכבר דווח, תקנת האדמו”ר לבחורי שיעור ב’ שלא להתארס החל מר”ח חשון ועד לר”ח ניסן, בכדי שלא להפריע ללימודים בעיצומו של ‘זמן חורף’.
כפי הנהוג בציבור החרדי, למחרת שמחת הווארט מתפרסמות מודעות אירוסין ביומונים החרדיים.
וכך, לפי בדיקה של חדשות 10 עולה, כי רוב משפחות המאורסים מהחסידות פרסמו גם בהמודיע ובמקביל גם בהמבשר, אולם בספירה מדוקדקת מתברר כי המבשר קיבל יותר מודעות בגל הנוכחי של השידוכים.
ביום שישי ערב שבת קודש פרשת מצורע התפרסמו בהמודיע 6 מודעות של חתנים מישיבות בעלזא, ואילו בהמבשר 7.  ביום ראשון זכה המבשר ב-3 מודעות ואילו המודיע הסתפק במודעה אחת בלבד.  היום – יום שני – נגמרה התוצאה שוב בניצחון של המבשר (שתי מודעות) על המודיע (מודעה אחת).