הרוג ראשון ב’צוק איתן’: דרור חנין הי”ד • “מתנדב בנשמה”

ההרוג הישראלי הראשון: דרור חנין הי"ד, בן 37 ממושב בית אריה • הגיע כדי לחלק מזון לחיילים ונפגע מרסיסי מרגמה • מכריו: "איפה שאפשר היה לעזור - הוא הופיע"
י"ח תמוז התשע"ד / 16.07.2014 00:30

הרוג ישראלי ראשון במבצע צוק איתןדרור חנין הי”ד, בן 37 מהיישוב בית אריה, נהרג ביום שלישי בערב, אחרי שנפגע מרסיס של פצמ”ר שנורתה מצפון רצועת עזה לעבר ישראל.

חנין, שהגיע לחלק אוכל לחיילים, נפגע בחזהו סמוך למחסום ארז. צוות מד”א העניק לו טיפול ראשוני, תוך פעולות החייאה, אולם למרבה הצער בבית החולים ברזילי באשקלון קבעו את מותו.

חנין הגיע יחד עם חברו לדרום, כדי לעודד את החיילים שעל הגבול ולחלק להם מזון. במחסום ארז אין התרעת צבע אדום, בעקבות ירי פצצת מרגמה. חבירו של חנין, איש הביטחון של בית אריה, נפצע קל מרסיסים.

נחום שטרסברג, מנהל בית חב”ד ביישוב בית אריה סיפר לאתר וואלה, כי הייתה בדרור רוח התנדבות מיוחדת.

“הוא תמיד שאל איפה הוא הוא יכול לעזור, הכל מתוך דאגה אמתית וכנה, שנועדה לעשות טוב לזולת. הוא היה דמות אהודה בישוב, כולם הכירו אותו. היכן שהיה אפשר לתת ולעזור – הוא הופיע”.

 ממחוז כבאות והצלה יהודה ושומרון נמסרה ההודעה הבאה: “המחוז מרכין את ראשו עם הבשורה המרה והכואבת עם נפילתו של החלל הראשון במבצע צוק איתן, דרור חנין ז”ל תושב בית אריה בן 37, ששימש כמתנדב בתחנת הכיבוי המקומית.

“מדובר בלוחם אמיתי ומתנדב בנשמה, הראשון ליזום ולפעול, דומיננטי ופעיל בתחנת הכיבוי בישוב בית אריה. לפני כשלוש שנים סיים את הכשרתו בקורס כיבוי מתנדבים בוגרים והשתתף באירועים שונים”.

חנין  הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בני 10, 6 ותינוק בן פחות משנה. חנין הוא ההרוג הראשון בצד הישראלי מאז נפתח מבצע ‘צוק איתן’ לפני שמונה ימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות