מטייל ביער זיהה את בחור הישיבה שנעלם – והודיע בטלפון: מצאתי אותו

נתן פרל
|
כ"ג תמוז התשע"ט / 26.07.2019 02:09
בתום שעות של חיפושים אחרי שנעדר כמעט 24 שעות, אותר תלמיד ישיבת חב”ד במונטריאול שנעלם במהלך טיול, כשהוא בריא ושלם – ושוחח עם הוריו ● הוא אותר ביער על ידי מטייל מקומי שראה את התמונה שהפיצו המחפשים אחריו

הלילה, בתום שעות של חיפושים נמצא שמואל רבינוביץ’, תלמיד ישיבת חב”ד במוטריאול, בן 15, שנעלם מאז יום רביעי בערב.

הוא אותר בריא ומיד שוחח בטלפון עם הוריו המודאגים.

רבינוביץ’, חניך במחנה קיץ,  נעדר מאז מאז יום רביעי בשעה 19:30, בעת שהלך לטייל עם קבוצה גדולה של חברים על מסלול הליכה בקילינגטון שבמדינת ורמונט – ומאז נעלמו עקבותיו.

לפי דיווח באתר ‘ישיבה וורלד’, רבינוביץ’ אותר ביער קילינגטון על ידי מטייל מקומי שראה את העלון שהפיץ ארגון ‘חברים’ עם התצלום שלו ופרטי זיהוי. הוא יצר קשר עם חדר הפיקוד של ארגוני ההצלה והודיע כי מצא את הנער האובד. כאמור, הוא בריא ובמצב טוב.

החל משעה 18:00 בערב היה בחור הישיבה במרחק של 19 מייל ממרכז הפיקוד של החיפושים, ואנשי הצלה עשו את דרכם  אליו.

במהלך היום הצטרפו אל החיפושים עשרות מתנדבים מארגון ‘חברים’ של מחוז רוקלנד. גם ממונסי, הממוקמת במרחק 4 שעות נסיעה, הגיעו למעלה מעשרים מתנדבים, כשהם מצוידים בכל סוגי הציוד הדרוש לחיפוש והצלה, כולל מרכז פיקוד חדיש.

קילינגטון היא עיירה בהרים הירוקים שבמרכז ורמונט. המקום ידוע באתרי הסקי הממוקמים במורד קילינגטון והר פיקו. באיזור ישנם שבילי הטיול רבים למפלים, ולצועדים מרחקים ארוכים.

 

 

View this post on Instagram

 

🎥 Chasdei Hashem! Shmuel Rabinowitz, the 15 year old bochur who was missing for nearly 24 hours in the Vermont mountains, makes his way back to his family after being located.

A post shared by COLlive (@colliveofficial) on