ישראל דוידוביץ, החותם בשם ‘פינטל’, הוא מעצב ירושלמי משכונת מאה שערים, החתום על המודעה המיוחדת הזאת של ‘מיין שיך’. סגנון העיצוב שלו מקבל השראה מודרנית והמוטיבים החרדיים השמרניים יוצרים מודעה חיננית לגמרי.
דבר המעצב ל’פשקוויל’: “בקמפיין הנוכחי, לקראת חג הפסח, ביקשנו לשבור את השגרה הפרסומית שלנו והחלטנו ללכת על המסר הפשוט ביותר: לבטא את הייחודיות של המקום, מה שהופך את ‘מיין שיך’ למה שהוא, העובדה שהוא המקום היחיד בו יש כל נעל, לכל גבר חרדי.
“ערכנו יום צילומים בו צילמנו כמה סוגי לבושים עם הנעל המותאמת בשבילם, לבטא את הכ-ו-ל-ם שאפשר למצוא בחנות. הקופי מבטא את המסר ‘בסוף כולם נפגשים במיין שיך’, כי על אף המחלוקות וחילוקי הדעות במגזר, ‘מיין שיך’ מאחדת את כולם”.
המודעה נשלחה לעיתון המודיע. אלא שמסתבר, שהמבקר הרוחני של העיתון רגיש לרגליים מכוסות וצנועות. כך קרה, שגם כאשר נשלחה אל העיתון גרסה המצונזרת, – גם היא לא פורסמה.
מדוע?
“יש שם נעליים מודרניות, לא מתאים”.
קרדיטים:
עיצוב: ישראל דוידוביץ – פינטל • צילום: אלי קובין • אסטרטגיה: לאה בלוי
המודעה המצונזרת שנשלחה להמודיע ונפסלה