גזר הדין של נחמן שטיצר: שישה חודשי עבודות שירות

שנתיים אחרי הטרגדיה: בית המשפט גזר על המלמד ממודיעין עילית שהורשע בגרימת מותו של הילד חיים בוימל ז"ל, אותו שכח במכוניתו - שישה חודשי עבודות שרות
שלמה בן חיים
ט"ז תמוז התשע"ד / 14.07.2014 10:28

בית המשפט ברמלה גזר הבוקר (שני) על נחמן שטיצר, המלמד ממודיעין עילית, שהורשע בגרימת מותו של הילד חיים בוימל ז”ל, אותו שכח במכוניתו – שישה חודשי עבודות שרות.

גזר הדין ניתן לאחר שבית המשפט קיבל את עסקת הטיעון אליה הגיעו פרקליטות מחוז מרכז ועורכי דינו של שטיצר. במסגרת עסקת הטיעון, סוכם כי ההגנה תבקש שיוטל על נחמן עונש של 6 חודשי מאסר בעבודות שרות, מאסר מותנה ופיצוי, כשההחלטה הסופית תקבע לאחר קבלת התסקיר.

השופטת הקלה בעונשו של שטיצר והרעיפה שבחים על המשפחות המעורבות בתיק. לאחר הטרגדיה זכה נחמן השבור לחיבוק אמיץ, נדיר ומרגש ממשפחת הילד, כאשר סבו של הילד, הרב ישראל ליכטר, יצר עמו קשרים מיוחדים, ועזר בשיקומו. הסב ונחמן הקימו יחד עמותה המטפלת בעידוד המודעות למניעת שכחת ילדים ברכב.

בגזר הדין כתבה השופטת כי כולם יכולים ללמוד על היכולת למחול, לאחר המחילה יוצא’ הדופן של משפחת הילד שנפטר. לדברי השופטת, משפחות בוימל וליכטר משמשות דוגמה לכל אחד על היכולת להכיל אירוע קשה כל כך.

האירוע הקשה התרחש לפני כמעט שנתיים, בתחילת חודש אלול תשע”ב, עת הסיע נחמן שטיצר, מלמד בתלמוד-תורה בשכונת ברכפלד, במכוניתו את הילד חיים בוימל בן ה-4 בדרכו לתלמוד תורה.

שטיצר, שהסיע יחד עם בוימל ילדים נוספים, הוריד אותם מרכבו, אך שכח את בוימל ברכב. רק בשעות הצהריים, כששב אל הרכב, מצא את הילד ללא רוח חיים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מדהים ומזעזע כאשר
    14/07/2014 11:12
    אלי
  1. אין הרבה אנשים מיוחדים כאלה בעולמנו

    מזכיר את לופוליאנסקי שנלחם לטובת הרופאה שגרמה ברשלנות למות נכדו