”יום עצוב למשפחת ריבלין ולמדינת ישראל”: המערכת הפוליטית סופדת

במערכת הפוליטית סופדים לנחמה ריבלין ע"ה, רעיית הנשיא שהלכה לעולמה: ''אישה גדולה בפשטותה ופשוטה בגדולתה'' • דרעי: "אשה צדקת, צנועה, ישרת דרך שאהבה את עמה ומולדתה והעם השיב לה אהבה אין קץ"
אריה ריבקינד
א' סיון התשע"ט / 04.06.2019 10:54

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לנחמה ריבלין ע”ה, רעיית נשיא המדינה שהלכה לעולמה הבוקר בגיל 73.

”יחד עם כל אזרחי ישראל, רעייתי שרה ואני מביעים צער עמוק על פטירתה של רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין ז״ל. כולנו התפללנו לרפואתה במהלך התקופה האחרונה בה נלחמה בגבורה ובתעצומות נפש על חייה. אנחנו שולחים תנחומים מעומק ליבנו לנשיא המדינה ולכל בני משפחתו. יהי זכרה ברוך”.

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין: ״‫בשמי ובשם כל כנסת ישראל, חברי הכנסת והעובדים, אני משתתף בצערם העמוק של חברי נשיא המדינה ראובן ריבלין ומשפחתו.‬ ‫באישיותה המיוחדת ובמאור פניה השפיעה נחמה על כל מי שבאה איתו במגע. היא תחסר לכולנו. יהי זכרה ברוך”.

יו”ר ש”ס השר אריה דרעי: “כאב וצער גדול על פטירת רעיית נשיא המדינה, נחמה ריבלין. אשה צדקת, צנועה, ישרת דרך שאהבה את עמה ומולדתה והעם השיב לה אהבה אין קץ”.

השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל אמרה: “אנו נפרדים בלב כבד מאישה גדולה בפשטותה ופשוטה בגדולתה. נחמה ז”ל מותירה אחריה מורשת גדולה של אהבת אדם, אחדות ישראל וקבלת האחר והשונה. תנחומיי לנשיא ריבלין, שאבידתו אבידת כולנו”.

שרת המשפטים היוצאת איילת שקד: “יחד עם כל אזרחי ישראל אני משתתפת בצערו של נשיא המדינה ראובן ריבלין על פטירת רעייתו נחמה. בני הזוג ריבלין היו דוגמה לזוגיות מופתית ואהבת אמת. זכיתי להכיר את נחמה בשנים האחרונות וגיליתי אישיות לתפארת עם אהבה עצומה למדינה ולאזרחי ישראל. יהיה זכרה ברוך”.

שר האוצר משה כחלון: “משתתף בצערו של הנשיא רובי ריבלין עם לכתה של אשתו היקרה נחמה. יהי זכרה ברוך”.

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: “הצטערתי לשמוע על פטירתה של אשת נשיא המדינה נחמה ריבלין ז”ל. נחמה היתה אישה אצילה, אהובה, אשת משפחה נפלאה ומלאת אהבת חינם. משתתף בצערו של נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין ובצערה של משפחת ריבלין כולה. בנחמת ציון תנוחמו”.

יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ אבי גבאי: ”המומים וכואבים את לכתה של נחמה ריבלין. שולח חיבוק ותנחומים לנשיא ולבני משפחתו. הצניעות ואהבת האדם של נחמה ילוו אותנו תמיד. יהי זכרה ברוך”.

שר המדע אופיר אקוניס: ”תנחומיי לנשיא ריבלין ולמשפחה כולה על פטירתה של הגברת נחמה ריבלין. הכרתי את נחמה שנים ארוכות לפני שהייתה אשת נשיא המדינה. אישה מרשימה, רחבת אופקים, קשובה לכל ופתוחה לבריות. זהו יום עצוב למשפחת ריבלין ולמדינת ישראל”.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: ”שולחת תנחומים מעומק הלב לנשיא המדינה ראובן ריבלין על פטירתה של רעייתו האהובה נחמה. נחמה היתה שותפה מלאה לדרך הציבורית ארוכת השנים של הנשיא, וכולנו נשאנו תפילות להחלמתה. יהי זכרה ברוך”.

יו”ר כחול לבן ח”כ בנימין גנץ: “עם לכתה לעולמה של אשת הנשיא, הגברת נחמה ריבלין ז”ל, סיעת כחול לבן מרכינה ראש ומשתתפת באבלו של נשיא המדינה ומשפחתו. נחמה היתה אשה נפלאה, מאירה פנים נוכח כל קושי ומושא להערכת החברה בישראל כולה. יהי זכרה ברוך”.

משה ליאון ראש העיר ירושלים: “בשמי ובשם תושבי ירושלים, אני שולח את תנחומיי לנשיא רובי ריבלין על לכתה לעולמה בטרם עת של נחמה, רעייתו האהובה והיקרה. הגברת ריבלין ז”ל הייתה מופת לעם שלם בחום האנושי, ביחס המחבק ובאהבה לאנשים”.

הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול הגאון רבי דוד לאו: “במהלך התקופה האחרונה נשאנו תפילות רבות לרפואתה של מרת נחמה ריבלין ז״ל וייחלנו שתשוב לאיתנה, הבוקר התקבלה לצערינו הידיעה המרה על פטירתה.

“נחמה זכרונה לברכה הייתה אשת חיל אשר ליוותה את בעלה שנים רבות בעשייתו הציבורית הענפה במסירות אין קץ, בענווה ובצניעות. בשמי ובשם כל עם ישראל אני רוצה לשלוח תנחומים מעומק הלב לנשיא המדינה מר ראובן ריבלין ולכל משפחתו הנכבדה. מי יתן ובבנין ציון ננוחם ולא תדעו עוד צער”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות