השמאל יתאחד? גבאי: בבחירות הקרובות ‘העבודה’ לא תרוץ לבד

'מחנה המרכז-שמאל צריך לרוץ עם שלוש מפלגות במקום חמש", אמר ח''כ אבי גבאי. ''העבודה תתמזג או עם מרצ או עם כחול לבן'' • אהוד ברק: המחנה שלנו מתנהג כמו כיתת ויכוחים באוניברסיטת יוקרה
אריה ריבקינד
כ"ו אייר התשע"ט / 31.05.2019 12:18

יו”ר מפלגת העבודה ח”כ אבי גבאי אמר הבוקר (שישי) כי בבחירות הקרובות העבודה תתמזג עם מפלגת מרצ או עם ‘כחול לבן’.

“בבחירות הקרובות, מחנה המרכז-שמאל צריך לרוץ עם שלוש מפלגות במקום חמש. צריכים להיות פה מיזוגים. הרשימה המשותפת צריכה לעבוד ביחד. העבודה תתמזג או עם מרצ או עם כחול לבן”, אמר גבאי בכנס של קרן ברל כצנלסון בת”א.

לדבריו, ”ההחלטה צריכה להתקבל לפי השאלה ‘מה יגדיל את המחנה כולו ויוביל לניצחון המחנה בבחירות’ ולא לפי מה טוב לכל מפלגה. אם כחול לבן תהיה 35 או 36 באופוזיציה, זה לא ישנה כלום, אם בסוף נהיה באופוזיציה”.

אתמול אמרה ח”כ סתיו שפיר מהעבודה כי אבי גבאי לא יוכל להוביל את המפלגה בבחירות הקרובות. “אנחנו במפלגת העבודה צריכים לצאת לבחירות על ההנהגה. אבי גבאי סיים את דרכו הפוליטית”.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק התייחס בכנס ברל כצנלסון לפיזור הכנסת ה-21: “בסיבוב הזה נתניהו נכשל באופן ברור. גם בצד שלנו לא היו מעברים, אולי עבר מנדט אחד מצד לצד. אחת הסיבות העמוקות לכך היא שכחול לבן לא הפנימה שהדבר הקובע הוא קודם כל גודל הגוש”, אמר ברק.

“במחנה הימין יש טמפרמנט כמו של קבוצת כדורגל – לא מפחדים, ולא ניתקים מהקבוצה שלהם אחרי שלושה הפסדים ברציפות. המחנה שלנו מתנהג כמו כיתת ויכוחים באיזו אוניברסיטת יוקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות