גפני: ‘ליברמן הוא דיקטטור. חסר אחריות. לא נשב איתו’

יו"ר 'דגל' תקף בחריפות את ליברמן ואמר כי ימליץ לחבריו ביהדות התורה שלא לשבת איתו • "הדיקטטור ליברמן החליט להשליט סדר במדינה - הוא קובע איזה חוק יעבור, איך יעבור, אם יהיו בחירות ומתי. הוא לא יעבור את אחוז החסימה" • על לפיד: "לא פוסל ישיבה איתו"
חרדים 10
כ"ה אייר התשע"ט / 30.05.2019 11:47

חבר הכנסת משה גפני, יו”ר ‘דגל התורה’, העניק הבוקר (חמישי) ראיון לתכנית הרדיו ‘מרציאנו-סגל’ בגל”צ – ותקף בחריפות את יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

“מדובר באדם לא רציני וחסר אחריות, הוא לא יעבור את אחוז החסימה”, אמר גפני.

יו”ר דגל הבהיר כי ימליץ לחברי סיעתו שלא לשבת עם ליברמן בממשלה בעתיד.

“הדיקטטור ליברמן החליט להשליט סדר במדינה. הוא קובע איזה חוק יעבור, איך יעבור, אם יהיו בחירות ומתי”, תקף. “הציבור צריך לדעת: מדובר באדם לא רציני, חסר אחריות שהציבור הישראלי לא יסלח לו על כך. הוא לא יעבור את אחוז החסימה”.

גפני הוסיף: “בבחירות האחרונות רבים מהציבור הלא דתי הצביעו עבורנו בגלל העשייה החברתית שלנו. אנשים מעדיפים לתת לנו את הקול כי אנחנו מסייעים לכלל הציבור וגם תומכים בממשלת הימין בראשות נתניהו”.

גפני אמר עוד כי ביהדות התורה “לא פוסלים ישיבה עם יאיר לפיד” בממשלה, אך הציב תנאים ברורים לאפשרות שדבר כזה יקרה.

בתוך כך, לפי דיווח ב’כאן’, נתניהו התייעץ בשיחות עם מקורביו אתמול על האפשרות שיתחייב פומבית לא לשבת יחד עם ליברמן בממשלה הבאה. כך, הוא סבור, יוכל לנסות לגרום נזק אלקטורלי משמעותי לליברמן כדי שלא יוכל להבטיח לבוחריו שיצטרף לממשלת ימין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות