אזולאי: הנער לא נרדם וחווה סיוטים • מלכיאלי: הדבר לא יעבור בשתיקה

אריה ריבקינד
|
כ"ד אייר התשע"ט / 28.05.2019 22:45
במסגרת נאומים בני דקה במליאה, הזכיר ח”כ ינון אזולאי למשטרה: למרות שחלפו שישה ימים מאז ההתעללות בנער עדיין לא טרחתם להתנצל • ח”כ מיכאל מלכיאלי: “הסיקו מסקנות. הנושא איננו סובל דיחוי, הדבר לא יעבור בשתיקה”

התעללות השוטרים בנער המיוחד בשכונת ‘מקור ברוך’: במסגרת נאומים בני דקה במליאת הכנסת, הזכיר היום (שלישי) ח”כ ינון אזולאי למשטרה, כי למרות שחלפו שישה ימים מאז ההתעללות בנער המוגבל – והמשטרה, שהוציאה הודעה מגוחכת לאחר השפרצה הסערה הציבורית – עדיין לא טרחה להתנצל.

“בעוד השוטרים שהיכו את הנער חסר האונים ישנים טוב מידי לילה, ישנם הוריו של הילד שאינם ישנים ונער אומלל שאינו נרדם וחווה סיוטים ופחדים מידי לילה”.

ח”כ אזולאי הזכיר את ההחלטה התמוהה על סגירת התיק במח”ש על הירי בצעיר הלוקה בשכלו מהקהילה האתיופית, יהודה ביאגדה ז”ל – ואמר: “אני קורא למשטרת ישראל להתנצל ולחקור ולמצות את הדין עם השוטרים אשר היכו את הנער וללמד את שוטריה כי הם צריכים לנהוג גם באיפוק ולא רק בנחישות”.

גם ח”כ מיכאל מלכיאלי ניצל את נאומו במליאה כדי להבהיר שסערת התעללות השוטרים בנער המיוחד לא תחלוף עד שלא יינקטו צעדים כנגד לחומי מג”ב שהתעללו בו.

“בימים אלו אנו מציינים אירוע שקרה לפני אלפי שנים שמהותו על שלא נהגו בכבוד זה לזה”, אמר ח”כ מלכיאלי. “מה נאמר על התעללות באותו נער מיוחד חסר ישע? אני קורא להסיק מסקנות נגד אותם שוטרים, הנושא איננו סובל דיחוי, הדבר לא יעבור בשתיקה עד שלא ינקטו צעדים חריפים כנגד המעורבים”.