אייכלר לארדן: מדוע מבצעי פשע השנאה נגד הנער טרם הועמדו לדין?

אריה ריבקינד
|
כ"ג אייר התשע"ט / 28.05.2019 00:06
ח”כ ישראל אייכלר שיגר מכתב לשר ארדן בו דרש להשעות מיד את השוטרים המתעללים • תהה: “מדוע צריכים לשלוח כוח של מג”ב כדי לפנות מדורת ל”ג בעומר. זה עצמו מראה על איבה מטורפת ליהודים חרדיים”

ההתעללות בנער המיוחד בשכונת מקור ברוך בירושלים: ח”כ ישראל אייכלר שיגר היום (שני) מכתב לשר לביטחון פנים גלעד ארדן – ובו דרישה להדיח מיד את השוטרים והמפקדים שהתעללו בנער.

“בשבוע שעבר פורסם סרטון וידאו שהרעיד כל לב בן אנוש. בסרטון נראה נער חרדי מוגבל בשכלו מוכה באכזריות על ידי קבוצת שוטרים עד כדי שדמו ניגר על הארץ. הדם על פניו וזעקתו נשמעו מסוף העולם ועד סופו.

“הארץ רעשה וגעשה. התקשורת שידרה את כאבו של הנער הקורא נואשות לאמו, אך עד כה השוטרים לא הושעו, המפקדים לא הודחו. השוטרים והשוטרות המסתירות את זכות הצילום של אזרחים מוכים לא הוצבו אל עמוד הקלון”.

ח”כ אייכלר הוסיף: “לא צריך להיות חוקר דגול על מנת לעמוד על זהות השוטרים המכים. התמונות ברורות, והסרטון מדבר בעד עצמו. אני מניח שזועזעתם כמוני, אך עד כה למיטב ידיעתי השוטרים המכים והשוטרות מבצעות פשע השנאה והאלימות נגד הנער, טרם הועמדו לדין והם עדיין בשירות סדיר במשטרת ישראל ומסוכנים לציבור.

“אין מילים שיכולות לתאר את הזעם העצור בתוך כל לב יהודי למראה האכזריות הבלתי נתפסת הזו ונשגב מבינתי כיצד אפשר לעבור על כך לסדר היום”.

אייכלא דורש: “אבקש את תשובת השר לביטחון פנים באשר להשהייתם המידית של כל השוטרים והשוטרות המעורבים, עד שיתברר האחראי לפשע המחריד. אחרת הם מכתימים את כלל השוטרים בכתם האלימות השלטונית.

“בנוסף לכך, נשגב מבינתי מדוע צריכים לשלוח כוח של מג”ב כדי לפנות מדורת ל”ג בעומר. זה עצמו מראה על איבה מטורפת ליהודים חרדיים”.