צפו I בובה בדמות ראש העיר טבריה במדורה – עם שלט: “רון קובי ימות”

ילדים מטבריה הכינו בובה במדורת ל"ג בעומר, עם כיתוב: "רון קובי ימות" - חבר מועצה מש"ס הסיר את השלט והמדורה פורקה • רון קובי הגיב בפייסבוק שלו - ותקף את נציגי האופזיציה: "איבדתם את זה לגמרי - התפטרו לאלתר"
חיים טוויל
י"ח אייר התשע"ט / 22.05.2019 21:46

ילדים חרדים הציבו הערב (רביעי) בובה עם דמותו של ראש עיריית טבריה רון קובי בתוך מדורה שהכינו לרגל ל”ג בעומר ועל שלט שהונח עליה נכתב: “רון קובי ימות”.

חבר המועצה יוסי אוקנין מסיעת ש”ס הגיע למקום והוריד את השלט.

גם כוחות משטרה הגיעו למקום, פיזרו את הנערים ופירקו את המדורה.

ראש העיר טבריה הגיב לאירוע בחשבון הפייסבוק שלו: “בושה וחרפה לטבריה שאלו נציגיה ואם כך מחנכים את הדור הבא בטבריה בחג קדוש כזה. גלו אחריות כי איבדתם את זה לגמרי והתפטרו לאלתר”.

רפאל טרבלסי, חבר מועצת העיר מטעם סיעת הבית היהודי כתב בפייסבוק: “זוהי לא דרכנו – כולנו יהודים. למרות שמדובר במספר קטן מאד של ילדים, למרות שמיד עם קבלת המידע על הפרובוקציה המיותרת הזאת הגיע חבר מועצת העיר יוסי אוקנין והוריד להם את זה ולאחריו הגיעו משטרת טבריה וטיפלו בזה”.

הוא הוסיף: “אנו חברי האופוזיציה במועצת העיר טבריה מגנים ומתנגדים לכל מעשה אלים. די לאלימות – לא לאלימות מילולית ולא לאלימות פיזית. חינוך לילדים חייב להיות באהבה בדיוק כמו שעושים במערכות החינוך. חינוך לערכים, שלום, אחווה ורעות”.

וידאו: שמעון כהן

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות