בונבוניירות, נקניקים, קרמים, נייק: הפינוקים למחבלים בכלא נחשפים

ארגון לביא חושף רשימה של מוצרים שאותם מספק השב"ס למחבלים בבתי הכלא • הרשימה גם מפרטת את סכומי העתק המגיעים למיליוני שקלים, בהם רכשו האסירים את המוצרים
חיים טוויל
ט"ו אייר התשע"ט / 20.05.2019 20:58

ארגון לביא חושף הערב (שני) את הפינוקים אותם מספק שב”ס למחבלים בבתי הכלא בישראל.

מדובר ברשימה של מאות מוצרים הכוללים שוקולדים, בשרים, נקניקים, עוגיות, חטיפים, סוגי שתיה ופינוקים שונים – שלחלקם לא זוכים אפילו אזרחים מן השורה.

בנוסף מספק שב”ס לאסירים שעוני ג’י שוק, נעלי טימברלנד, נעלי נייק, קרמים, מוצרי חשמל של סוני, סוגי אפרט שייב ומגוון רחב של פינוקים ומותרות נוספים.

הנותנים התקבלו בארגון לביא, הפועל למינהל תקין בישראל, במסגרת בקשת חופש מידע אותה הגיש הארגון לשרות בתי הסוהר.

ב’לביא’ קיבלו מאות דפים, בהם מפורטים אלפי סוגים של מוצרים, רובם מותרות ופינוקים אותם מאפשר שב”ס לאסירים הביטחוניים לרכוש בשרותי המכר בבתי הכלא.

ברשימה מפורטים גם כמויות הבשר וסוגיו אותם רכשו המחבלים בבתי הכלא השונים. מדובר בבתי הכלא – דמון, נפחא, עופר, מגידו, רמון, קציעות וגלבוע.

הרשימה גם מפרטת את סכומי העתק המגיעים למיליוני שקלים, בהם רכשו האסירים את המוצרים.

עוד עולה מהתשובות שקיבלו ב’לביא’, כי הרשות הפלסטינית מממנת מידי חודש לכל אסיר תושב הרשות בשב”ס 400 שקלים  לרכישת מוצרים בחנויות המכר בבתי הכלא.

כמו כן, עולה כי שב”ס מתכנן לפעול בעניין ולצמצם את היקף המכירות.

מארגון לביא נמסר: “רק בישראל מחבלים נתעבים שרצחו יהודים זוכים לתנאי חמישה כוכבים. בשום מקום אחר בעולם לא מאפשרים לטרוריסטים מורשעים לחגוג כך. אנו קוראים לנבחרי הציבור להתערב ולעצור באופן מיידי את חגיגות השחיתות בשב”ס.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות