לפני 40 שנה: כשהאדמו”ר מבאיאן הדליק את מירון כשהיה עדיין בחור

האמן החרדי מוטה ברים, חסיד באיאן, חשף שתי תמונות מלפני 40 שנה: "צילום שצילמתי לפני ארבעים שנה הרבי עדיין צעיר לפני נישואיו" בתמונה נוספת הרבי נוסע ברכב משטרתי המעלה את הפמלייה לראש ההר
יוסף גרינבוים
י"ז אייר התש"פ / 11.05.2020 18:12

תמונה נדירה שצולמה בל”ג בעומר לפני 40 שנה מתעדת את הרבי מבאיאן בעת ההדלקה המסורתית על גג ציון הרשב”י במירון נחשפה כעת על ידי האמן החרדי מוטה ברים.

לפני שנים רבות רכש הרבי מרוז’ין מרבני צפת בכסף מלא את זכות ההדלקה במירון. ומאז ההדלקה עוברת ב’חזקה’ בבית רוז’ין ועברה בירושה לרבי מבאיאן. הרבי, שהיה בשנת תשל”ט עדיין בחור, הדליק את המדורה.

ברים כתב על התמונה: “מעמד ההדלקה שצילמתי לפני ארבעים שנה את הרבי מבויאן שליט״א בבחרותו שהיה אז היחיד שהדליק במירון על ציון התנא רבי שמעון בר יוחאי זי״ע.

“כיום הוא ממשיך את המסורת בהדלקה המרכזית והפותחת את חגיגות ההילולא, מעמד נשגב מרגש ומרומם נפש של עשרות אלפי איש שמחה פורצת גבולות, אחרי כן נספחים אליו עוד אדמו״רים שמדליקים משואות משך היממה.

“צילום שצילמתי לפני ארבעים שנה הרבי עדיין צעיר לפני נישואיו”:

בהמשך הוסיף ברים “עוד תמונה שצילמתי את האדמו״ר שליט״א יחד להבדל״ח עם משגיח הישיבה האגדי הגאון רבי אברהם לייב קליין זצ״ל ברכב משטרתי המעלה אותם לראש ההר על גג הציון להדלקת המשואה”:

עוד בנושא:

מדוע דווקא הרבי מבאיאן מדליק את המדורה על הגג בציון הרשב”י?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות