ראש העיר קשוח: “להעניש ילדים שמבעירים סתם מדורות בימי שגרה”

בדיון היערכות לקראת ל"ג בעומר אמר ראש העיר בני ברק: "יש להקפיד שלא לאכזב את הילדים המתכוננים במשך שבועות ארוכים לל״ג בעומר ואוספים קרשים ועצים, ולעיתים פוגעים בהם בלי כוונה"
חיים טוויל
י"ד אייר התשע"ט / 19.05.2019 18:55

במסגרת דיון היערכות לקראת ל”ג בעומר שהתקיים בלשכתו של ראש עיריית בני ברק, הורה אברהם רובינשטיין  לפעול בצורה קשוחה כלפי ילדים המבעירים מדורות בימי שגרה ומסכנים את המרחב הציבורי.

“הנחתי את שלמה בורובסקי לומר למנהלי הת״תים, כי יש להעניש ילדים שינהגו כך, תוך הפרת כל כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועבירה על מצוות ‘ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'”, אמר ראש העיר בדיון.

על ל״ג בעומר הובהר, כי פקחי השיטור ולוחמי האש יאפשרו את הדלקת המדורות ויתערבו רק כאשר חלילה יש סכנה לחיי אדם או לפגיעה ברכוש.

“יש להקפיד שלא לאכזב את הילדים המתכוננים במשך שבועות ארוכים לל״ג בעומר ואוספים קרשים ועצים, ולעיתים פוגעים בהם בלי משים”, אמר.

הוא הוסיף: “יש לאפשר את הדלקת המדורות כרגיל, תוך הקפדה מלאה על כללי הבטיחות, והתערבות הרשויות במקרי הצורך על מנת למנוע מקרים של פיקוח נפש”.

על פי הסיכומים שהוחלטו בפגישה, יתוגברו צוותי השיטור, הפיקוח והכיבוי במשך כל ליל ל״ג בעומר, ויפעלו על מנת לאפשר את טקסי הדלקת המדורות, זאת לצד ההקפדה על שמירה על חיי אדם וללא לקיחת סיכונים מיותרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות