על מה הייתה הפגישה החשאית שקיימו איילת שקד ונתן אשל?

לפי דיווח ב'ה מרקר', במהלך חג הפסח נועדו השניים, למרות זמנו הדחוק של נתן אשל - חבר צוות המו"מ של הליכוד הטרוד במגעים הקואליציוניים • מסתמנת סולחה עם המעון בבלפור?
חרדים 10
ז' אייר התשע"ט / 12.05.2019 20:27

האם נתן אשל, איש סודו של ראש הממשלה וחבר צוות המו”מ הקואליציוני של הליכוד, נפגש במהלך חג הפסח עם שרת המשפטים היוצאת, איילת שקד?

לפי דיווח של חגי עמית ב’דה מרקר’, התקיימה פגישה כזו, ה”מחזקת את האפשרות” ששקד תתפקד למפלגת הליכוד בקרוב – “בניסיון לחזור למרכז הבמה הפוליטית דרך הדלת הראשית של גוש הימין”.

לפי הדיווח בעיתון הכלכלי, “לפני עשר שנים סיימה שקד בטונים צורמים את תפקידה כמנהלת הלשכה של בנימין נתניהו – בתקופה שבה כיהן כיו”ר האופוזיציה – ועזבה יחד עם נפתלי בנט את הליכוד לטובת קריירה פוליטית במפלגה מתחרה. נתן אשל הוא האיש שיכול לאפשר לה את הסולחה עם משפחת נתניהו – שתחזיר אותה לליכוד”.

הדה מרקר צוין גם, כי “הפגישה מזכירה שוב כי אשל הוא הרבה יותר משותף בצוות המשא ומתן הקואליציוני המצומצם של הליכוד. היא משדרת את עוצמתו וקרבתו למשפחת נתניהו ואת כללי המשחק הבלתי פורמליים היום בליכוד – יש צורך במגעים עם מקורב לא רשמי לראש הממשלה כדי להיכנס למפלגה”.

אשל היה ראש הסגל במשרד ראש הממשלה, עד שהתפטר בחודש מארס 2012 מתפקידו, במסגרת הסדר טיעון בגין פרשה שבה נחשד בהטרדה, והתחייב שלא לעבוד שוב בשירות המדינה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות