שתה מהסחורה? נהג פול-טריילר עמוס בבקבוקי בירה נתפס שיכור

שוטר שהבחין במטען של בקבוקי בירה שאינו מחוזק ועלול ליפול במהלך נסיעת המשאית, הורה לנהג לעצור • בשיחה איתו הריח השוטר ריח חזק של אלכוהול הנידף מפיו • בבדיקה התברר: תחת השפעת אלכוהול כמעט פי 3 מהמותר בחוק
חיים טוויל
ל' ניסן התשע"ט / 05.05.2019 16:15

שוטרי אגף התנועה שעסקו באכיפה בעת פעילות מבצעית, עצרו אחר הצהרים (ראשון) נהג משאית פול-טריילר שנסע על כביש 25, סמוך לצומת ברוש, לאחר שהבחינו כי המטען שהוביל אינו רתום כהלכה.

המשאית עשתה את דרכה ממפעל בעיר אשקלון לבאר שבע.

בעת עצירת המשאית, הבחין השוטר כי מדובר במטען של בקבוקי בירה שאינו מחוזק ועלול ליפול במהלך הנסיעה.

בשיחה עם הנהג, בן 48, תושב העיר אשקלון, הריח השוטר ריח חזק של אלכוהול הנידף מהבל פיו.

בעקבות כך בוצעה בדיקת שכרות במכשיר הינשוף ונמצא כי הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול בכמות 715 מ”ג – כמעט פי 3 מהמותר בחוק –  לליטר אוויר נשוף.

עקב הממצאים הובהר לנהג כי נהיגתו הופסקה ורישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים.

צילום: דוברות המשטרה

למקום הוקפץ נהג משאית נוסף מהחברה, שהעביר את המשאית ליעדה בבאר שבע לצורך פריקת הסחורה, והשבתת המשאית ל-30 ימים על פי חוק

הנהג עוכב ונלקח לחקירה ביחידת הבוחנים.

“אין ספק כי עלול היה להתרחש אסון אם השוטרים לא היו עוצרים בזמן ובמקצועיות את הנהג, שהרשה לעצמו תוך זלזול בחוק ובחיי אדם, לנהוג בגילופין ועוד עם כלי רכב כבד ומטען עליו”, אמרו במשטרה.

“נהיגה בהשפעת אלכוהול הינה עבירה חמורה המסכנת את הנהג ומשתמשי הדרך. מחקרים רבים מצביעים על פגיעה בריכוז וכהות חושים כתוצאה מנהיגה בהשפעת אלכוהול. אגף התנועה פועל באכיפה אפקטיבית נגד עבירת השכרות במטרה להציל חיים ולהרתיע את הנהגים מלבצע עבירות מסכנות חיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות