עומר ינקלביץ’ על פיתוי העריקה לליכוד: “פנטזיה בלי בדל של סיכוי”

חרדים 10
|
כ"ו ניסן התשע"ט / 01.05.2019 17:37
חברת הכנסת החדשה ממפלגת ‘כחול לבן’ מזימה את הדיווחים לפיהם מופעלים עליה לחצים להצטרף לקואליציה של נתניהו – ומדגישה: “כל אופציה לסחר פוליטי מכוער מהסוג הנ”ל אינה קיימת בעולם המושגים שלי”

ח”כ עומר ינקלביץ’ פרסמה הערב (רביעי) הבהרה באשר לדיווחים על ניסיונות להוביל לעריקתה מהאופוזיציה לקואליציה.

“איזה ‘תענוג’ לקום בבוקר לידיעה חדשותית לפיה אני מבוקשת בליכוד, תוך פירוט ה’מאמצים’ היצירתיים לגרום לי לערוק. אני מתנצלת מראש על שאני צריכה להרוס סיפור צבעוני טוב, אבל מי שמכיר אותי יודע שאין לפנטזיה הזו בדל של סיכוי – מדובר בשקר מוחלט”, כתבה ינקלביץ’ בחשבון הפייסבוק שלה.

היא הוסיפה:  “הצטרפתי למפלגת ‘חוסן לישראל’ ולסיעת ‘כחול לבן’, לא כסידור תעסוקה או כמפלט פוליטי. אני מאמינה בדרכו של בני גנץ: במנהיגותו, בדרכו, ובשיח החדש שהוא מנסה להנחיל לחברה הישראלית. אני תומכת בו בגלל אמונתו באדם וביכולתו להכיל תפיסות עולם שונות, תוך יצירת שיח פורה מעצים ומתחשב”.

לדבריה, “לנגד עיניי שליחות חברתית ערכית. צו מצפוני ואמונתי בלבד הם שמנחים אותי בפעילותי החברתית והפוליטית. כך היה עד כה וכך יהיה גם הלאה בכל תחום ונושא אליו אדרש. לכן, כל אופציה לסחר פוליטי מכוער מהסוג הנ”ל אינה קיימת בעולם המושגים שלי”.

הבוקר פרסם העיתון ‘ידיעות אחרונות’ עדויות מניסיונותיו של נתן אשל, חבר צוות המו”מ הקואליציוני של הליכוד, להביא לעריקה של מספר חברי כנסת של ‘כחול לבן’ ולהעבירם לשורות הליכוד. זאת כאשר חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ’ היא היעד הראשון למשימה זו.

אשל הכחיש את הדברים.