ש”ס הקימה מוקד טלפוני: יש בעיה? צלצלו

ש"ס הקימה מ וקד טלפוני, הפועל 24 שעות, ומסייע לאזרחים במצוקה • טלפניות מעבירות כל פניה לעובדים סוציאליים, עורכי דין, סוכני ביטוח, אנשי פיקוד העורף, בנקאים ופסיכולוגים
שרי רוט
י"ב תמוז התשע"ד / 10.07.2014 19:32

יו”ר ש״ס, אריה דרעי, הורה להנהלת התנועה להקים לאלתר מערך טלפוני בו יישבו עשרות מוקדנים שיסייע און-ליין למצוקות תושבי הדרום, ושאר האזורים המותקפים.

במוקד הטלפוני, שהחל לעבוד כבר בשעות הבוקר ויפעל 24 שעות, יושב צוות מקצועי של טלפניות, המעבירות כל פניה לעובדים סוציאלים, עורכי דין, סוכני ביטוח, אנשי פיקוד העורף, בנקאים ופסיכולוגים – שנכונים לתת מענה לכל מצוקה של מיליוני אזרחים הנמצאים בקו האש.

בימים האחרונים זרמו ללשכתו של יו”ר התנועה מאות פניות של תושבי הדרום, שהסבירו כי הם לא מוצאים מוקד מסודר שיכול לענות על הקשיים איתם הם מתמודדים.

בתוך שעות ספורות, הקים מנכ”ל התנועה, חיים ביטון את המוקד המסונכרן עם המחשבים האישיים של מאות נציגי התנועה ברחבי הארץ.

בשעות הראשונות לפעילות המוקד חילקו נציגי ש”ס ברחבי הארץ תרופות ומזון, והעניקו יעוץ כלכלי למשפחות שניזוקו בעקבות מבצע צוק איתן.

מתנועת ש”ס נמסר: “אנו פונים לכל משפחה הנמצאת במצוקה, מכל סיבה שהיא לפנות למוקד הטלפוני שמספרו 1-800-222-444, ולקבל מענה מיידי לכל בעיה. ליבנו עם האזרחים ואנו נושאים תפילה כי השקט יחזור לשרור באזורנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות