ההקלטות נחשפות • פישר לחסן: את הסוד ניקח איתנו לקבר

חסן: "אני רוצה לגמור את הפרשה הזאת, על מה מדברים"? פישר: "150 אלף דולר" • פישר: "זה לא משחק. מדובר בחיי אדם, אתה לוקח אחריות על החיים של הילדים שלי"
אליעזר היון
י"ב תמוז התשע"ד / 10.07.2014 12:41

ההקלטות נחשפות. ערוץ 10 מציג את תמלול ההקלטות שהפלילו את עורך הדין רונאל פישר. בהקלטות שנחשפו נשמע עורך הדין נוקב בסכום הדרוש, ומבטיח כי תיק החקירה כנגד אלון חסן, יושב ראש ועד עובדי נמל אשדוד יסגר. להלן התמליל, ממספר פגישות.

– פישר: אני מדבר אתך כמו שאני מדבר עם עצמי באמבטיה כשאני בלי בגדים.

 – חסן: אני רוצה לגמור את הפרשה הזאת, על מה מדברים?

– פישר: 150 אלף דולר

– חסן: כל כך הרבה?

– פישר אני מכיר את פרטי אחד מכתבי האישום, אני יכול להגיד לך אותו… אם תפסיד זה חמש או שש שנים בכלא.

– חסן: אתה לא יכול לדבר אתם? בלי העברה?

– פישר: אין דבר כזה. אסור לדבר אתם. אני לא משקר אותך.. אסור לנהל אתם משא ומתן. אני מפחד יותר ממך… כולנו, הם, אתה ואני – באותו הצד. אין פה משחקים. הם אומרים מה שהם רוצים –    אם נסכים יהיה מה שהבטיחו. אם תגיד לו – תשכח מזה.

– חסן: מי ערב לי שאם אשלם הם יבטלו את כתבי האישום?

– פישר: אני! זו התחייבות. לא יהיו כתבי אישום. שתי הפרשות החדשות, אולי תיחקר עליהן אבל לא יוגשו כתבי אישום, לא יהיה כלום, הם יבוטלו.

– חסן: אני צריך לדאוג לכסף.

– פישר: תזכור שאתה מסכן את החיים של הילדים שלי. אם אתה לא חוזר אלי תוך יומיים, אומר להם שהחלטת לא לתת את הכסף.

– פישר זה לא מסוג הדברים שמשחקים אתם. מדובר בחיי אדם. אני רוצה להיו בטוח שגם אם יחקרו אותך ולא משנה מה שתשמע – שלא תדבר, ברגע שהעברתי את הכסף כתבי האישום לא יהיו. אתה לא טיפש, אתה מבין שזו לא הפעם הראשונה שהם עובדים איתי.

– חסן: יש לי את הכסף.

– פישר: זו הדרך אין זיגזגים. אם הייתי מקשיב לי, לא היית בסרט הזה בכלל.

– חסן: לפני חצי שנה?

– פישר: כן אז היה אפשר להציל את זה ולמנוע את החקירות… אל תתעסק עם הילדים שלי… אתה לוקח אחריות על חיי הילדם שלי… זה בינך לביני עד שנמות. את הסוד הזה ניקח אתנו לקבר.

במשטרה בודקים כעת מה עשה קצין בכיר ביחידת להב 443 שטיפל בחקירת נמל אשדוד עם פישר בארצות הברית. החשד הוא כי הקצין, המיודד מאד עם פישר קיבל טובות הנאה ותמורתם העביר מידע מן החקירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות