הרופא החשוד שביצע מעשה חמור וסחיטת נער עבד ב’מאוחדת’ באלעד

ד"ר עידן ברק, רופא בקופת חולים 'מאוחדת' באלעד, נעצר לאחר שנחשד שביצע מעשה חור בנער בן 14, ואף ניסה לסחוט אותו באמצעות "שיימינג ברשת" • עובדת בקופה באלעד: "אנחנו בהלם"
חיים טוויל
כ"ז אדר ב' התשע"ט / 03.04.2019 01:28

המשטרה עצרה את ד”ר עידן ברק, רופא משפחה בן 37, העובד בקופת חולים מאוחדת בעיר החרדית אלעד, החשוד בביצוע מעשים חמורים ברשת, סחיטה באיומים ובעבירות נוספות.

על פי החשד, הרופא יצר קשר באינטרנט עם נער בן 14 וגרם לו לבצע בעצמו מעשה חמור. החשוד נהג במשך תקופה ליצור קשר עם הנער באמצעות אחת האפליקציות למסרים מיידים, ולאחר שביסס את הקשר עמו, ביצע בו במספר הזדמנויות עבירות חמורות במרחב הווירטואלי, תוך ניצול בוטה של תמימותו.

בהמשך הוא אף ניסה, על פי החשד,  לסחוט אותו באמצעות איומים שיעשה לו “שיימינג ברשת”.

הרופא נעצר  בשבוע שעבר, לאחר חקירה סמויה שניהלה המשטרה, בעקבות תלונה שהוגשה על ידי הנער, והיא מתנהלת בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

החוקרים הצליחו להתחקות אחר ד”ר ברק באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים.

היום הובא הרופא לדיון. במשטרה חושדים כי הרופא ביצע עבירות כלפי קטינים נוספים, ולכן ביקשו להתיר לפרסם את זהות . מעצרו הוארך עד 7 באפריל.

עובדי קופת החולים מאוחדת באלעד שבה עובד ד”ר ברק הופתעו לשמוע היום על מעצרו.

עובדת בקופת החולים אמרה לאתר וואלה: “אנחנו בשוק מהפרסום, מדובר ברופא מקסים ונעים שלא עושה בעיות. אנחנו בהלם שזה קרה דווקא לו. הוא לא עשה בעיות והמטופלים לא התלוננו עליו”.

לדבריה, “מיום חמישי שעבר הוא לא הגיע לעבודה וכולנו ניסינו להבין מה קרה לו, פנינו להוריו שספרו שלקחו את הטלפונים ושהוא נלקח לחקירה, מופתעים מאוד מהפרסום הזה”.

תגובת קופת חולים מאוחדת: “ככל שנמסר לנו על ידי הגורמים המוסמכים, החשדות החמורים אינם בזיקה לפעילות החשוד בקופה. עם זאת, ברי שמרגע שבו נפתחה החקירה, החשוד לא מורשה לשוב לעבודתו במסגרת הקופה עד שיוסר כל חשד לביצוע עבירות פליליות על ידו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות