בנט באל ג’זירה: “נגיע לכל המעורבים בירי. נרחיב המבצע”

השר נפתלי בנט בראיון לרשת אל ג'זירה: "משעל מדבר שטויות" • "הפלסטינים הבטיחו שיהפכו את עזה לסינגפור של המזרח התיכון, אך היא הפכה לגיהנום של המזרח התיכון"
נחמן גור
י"ב תמוז התשע"ד / 10.07.2014 10:03

במסגרת מאמצי ההסברה הבינלאומיים וסבב ראיונות שמקיים השר נפתלי בנט עם רשתות זרות, הוא העניק ראיון לרשת אל ג’זירה.

בנט עלה לשידור מיד בתום מסיבת העיתונאים שקיים חאלד משעל, מנהיג חמאס.

במהלך הראיון דחה בנט טענות כנגד התנהלות ישראל במהלך מבצע ‘צוק איתן’ והבהיר: “ישראל לא תסבול מציאות של מדינת טרור מתחת לאפה. אנחנו נילחם ואנחנו גם ננצח, אנחנו נמשיך את הלחץ, נרחיב את המבצע שלנו נגד המפקדות שלהם, אנחנו נגיע לכל מי שמעורב בירי על אזרחים ישראלים”.

על דברי חאלד משעל, אמר בנט: “משעל מדבר שטויות כהרגלו. חמאס נתון בלחץ אדיר, כפי שאמור להיות. אני לא חושב שהעולם ממהר לעזרת חמאס, כי כולם מבינים שמדובר בארגון טרור שאינו שונה מאל-קעידה או מדאעש, בסך הכל עוד ארגון טרור איסלמי קיצוני.

“האו”ם מבקש להרגיע את הרוחות, אבל ברגעים אלה חמאס ממשיך לירות טילים על הבית שלי ועל הילדים שלי. שישכחו מהפסקת אש אם ירי הטילים יימשך”.

“לפני תשע שנים”, אמר בנט, “ישראל עזבה את רצועת עזה ומסרה אותה לפלסטינים. הם הבטיחו שיהפכו אותה לסינגפור של המזרח התיכון, אך במקום זאת היא הפכה לגיהנום של המזרח התיכון.לא נסבול מדינת טרור מתחת לאפנו, אנחנו נילחם ואנחנו ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תנו לצהל לנצח
    15/07/2014 08:57
    ביבי חזק בביטחון?
  1. כל הכבוד לבנט. ראש הממשלה הבא.