כחלון: “הפוליטיקה נהייתה תחביב לעשירים. עשית אקזיט – ויאללה”

יו"ר כולנו: "מישהו מבין מה זו מצוקה? אותי אתם תוקפים על תוכנית 'מחיר למשתכן' בזמן שאני נותן תקווה לזוגות צעירים" • על גץ: "חמישה ימים מתעסקים בלקחו לו או לא לקחו לו. אני בתור שר תקשורת התעסקתי עם הרבה ניידים"
חיים טוויל
י' אדר ב' התשע"ט / 17.03.2019 15:44

שר האוצר משה כחלון תקף היום (ראשון), במהלך טקס חתימת הסכם קליטת 300 עובדי קבלן בעיריית ירושלים, את מתחריו הפוליטיים.

“אנשים קשיי יום לא מעניינים את התקשורת”, אמר כחלון – ועקץ את נפתלי בנט ואבי גבאי: “הפוליטיקה נהייתה תחביב לעשירים – עשית אקזיט ב-300 מיליון שקל, חשבון הבנק רגוע ויאללה לפוליטיקה. מישהו מבין מה זו מצוקה?”

הוא הוסיף: “אותי אתם תוקפים על תוכנית ‘מחיר למשתכן’ בזמן שאני נותן תקווה לזוגות צעירים. באים אליי בטענות למה העליתי את שכר המינימום, למה נתתי קצבאות. מי שמותחים עליי ביקורת משתכרים 40 ו-50 אלף שקלים ואף אחד במשפחתם לא משתכר שכר מינימום”.

בהמשך התייחס שר האוצר למפלגת כחול לבן והתלוצץ על הפריצה לטלפון הנייד של גנץ: “חמישה ימים מתעסקים בלקחו לו או לא לקחו לו. אני בתור שר תקשורת התעסקתי עם הרבה ניידים…

אמרו לי גנץ רצה אותך, יכולת להכניס כמה אנשים שרצית. אם הייתי הולך למפלגה אחרת לא הייתי יכול לעשות את הדברים שעשיתי. במקום להיות שר אוצר של גנץ או ביבי אני רוצה להיות שר האוצר שלכם. העלאת שכר החיילים, תואר אקדמי, חיסכון לכל ילד, אלה פעולות שמביאות לחברה יותר צודקת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות