המשטרה עצרה ‘על חם’: צעיר גבה ‘פרוטקשן’ עבור חניה ליד הכותל המערבי

חיים טוויל
|
כ"ח אדר א' התשע"ט / 05.03.2019 11:57
החשוד נהג להגיע לרחוב הקרוב לשער האשפות, בו החניה חינם, וגבה מתיירים ואזרחים שביקשו להחנות את רכבם דמי שמירה וחניה • מי שלא נענו לדרישותיו, גילו כי נגרמו להם נזקים שעלות תיקונם אלפי שקלים

פעילות סמויה של בלשי המשטרה חשפה תושב מזרח ירושלים, בן 21, שפעל באחד הרחובות הסמוכים לעיר העתיקה וגבה עשרות ומאות שקלים בעבור ‘שמירה’ על רכבם של תיירים ואזרחים המבקרים באזור.

אתמול (שני), ערכו בלשי המשטרה פעילות סמויה כנגד עבירות פשיעה סביב העיר העתיקה, במהלכה אספו ממצאים וראיות כנגד החשוד, שעל פי החשד נהג להגיע לרחוב הקרוב לשער האשפות, בו החניה חינם, וגבה מתיירים ואזרחים שביקשו להחנות את רכבם דמי שמירה וחניה.

על פי החשד, במקרים אחרים בהם לא נענו בעלי הרכבים לדרישותיו של החשוד, כאשר שבו אל רכבם בתום הביקור באזור, גילו כי נגרמו להם נזקים שעלות תיקונם אלפי שקלים.

בלשי המשטרה הובילו למעצרו ‘על חם’ של החשוד, והוא נחקר במשטרה בחשד למעורבותו במקרים נוספים ובגין עבירות קבלת דבר במרמה, היזק לרכוש במזיד ועבירות נוספות.

היום, יובא החשוד בפני בית המשפט, בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

במשטרה אומרים: לא נאפשר לאף אדם לפגוע בביטחונם ושלום רכושם של אלפי התיירים, התושבים והאזרחים המגיעים מדי יום לבקר באזור העיר העתיקה, ונמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו, הגלויים והסמויים על מנת לעצור את החשודים ולהרחיקם מהסביבה”.