לבני בלחץ: מרזל ובן גביר יחזיקו בהגה • ‘עוצמה’: “השמאל בפאניקה”

'יש עתיד' וציפי לבני מתנפלים על הקריאה של ניתניהו לאיחוד במפלגות הימין: "נתניהו איבד את הבלמים, אלה השותפים הטבעיים שלו" • עוצמה יהודית: "לפיד ולבני לא סתם בלחץ"
אריה ריבקינד
כ"ח שבט התשע"ט / 03.02.2019 21:30

לאחר ההכרזה כי הרבצ”ר לשעבר, הרב רפי פרץ, נבחר ליו”ר החדש של הבית היהודי, קרא לו ראש הממשלה “לפעול על מנת להתאחד עם ‘האיחוד הלאומי’ ו’עוצמה לישראל’ כדי למנוע אובדן מנדטים לגוש הימין, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל”.

במפלגת ‘יש עתיד’ הגיבו על הקריאה: ”ראש ממשלת ישראל ביקש עכשיו להכניס לכנסת ישראל את ברוך מרזל, איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין והכל כדי שהוא יישאר על הכסא ויחמוק מאישומים בשוחד. נתניהו איבד את הבלמים. מדינת ישראל הפסיקה לעניין אותו”.

גם ח”כ ציפי לבני, שמפלגתה התנועה נמצאת הרחק מאחוז החסימה – מלמטה, מתחה ביקורת על הניסיונות של נתניהו לאחד את מפלגות עוצמה יהודית, הבית היהודי והאיחוד הלאומי.

”אלה השותפים הטבעיים של נתניהו – כהניסטים כמו ברוך מרזל ואיתמר בן גביר יחזיקו בהגה ליד סמוטריץ בנט ושקד ולא יהיה מי שילחץ על הבלמים. ב- 9 באפריל חייבים לסיים את הפרק הרע הזה בחיי מדינת ישראל”, אמרה לבני.

ב’עוצמה יהודית’ הגיבו על דברי יאיר לפיד וציפי לבני:  “לפיד ולבני לא סתם בלחץ. הם יודעים שאם יש מפלגה שהם וחבריהם בשמאל צריכים לחשוש מכניסתה לכנסת, זו עוצמה יהודית שתגרור את כל הכנסת אחריה חזק ימינה. השמאל בפאניקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד
    05/02/2019 20:11
    יי
  1. אם אותך זה מעניין מה שקורה במדינה ואתה רוצה שינוי.רק גנץ תתחבר בלי תנאים מיוחדים להצלת המדינה את זה יזכרו לך שנים. אם תכשיל את החיבור לא ישכחו לך את זה לנצח.