ילד דיווח: “ערבים חטפו ילד עם כיפה” – המשטרה פתחה בחיפושים

כוחות משטרה פצחו בחיפושים באזור העיר מודיעין ומסוקים הוזנקו לאוויר, לאחר שילד דיווח כי ראה שני ערבים מכניסים בכוח ילד חובש כיפה לתוך טנדר - ונעלמו • בערב התברר: יושבי הרכב היו יהודים
יוני גרין
ט' תמוז התשע"ד / 07.07.2014 16:52

על רקע המצב הביטחוני הרגיש: כוחות משטרה גדולים, בסיוע שני מסוקים, סורקים את אזור העיר מודיעין בעקבות דיווח של ילד, שטען כי שני אנשים עם טנדר, ככל הנראה בני מיעוטים, הכניסו בכוח ילד עם כיפה לראשו אל הרכב – ונעלמו.

במקביל המשטרה מבצעת בידוק מוגבר בנקודות המעבר האפשריות בין אזור מודיעין ובין שטחי יו”ש.

באתר מאקו דווח, כי קציני משטרה ששוחחו עם הילד העריכו כי גרסתו אותנטית. “סמוך לרחוב שבטי ישראל ראיתי שני אנשים שנראו לי כמו בני מיעוטים”, סיפר הילד לחוקרים. “הדלת של הטנדר הייתה פתוחה מאחור, האוטו היה מונע, הכניסו לשם בכוח ילד שחובש כיפה. הם כפתו את ידיו והמשיכו בנסיעה”.

אנשי שב”כ ומשטרה רבים נמצאים בחפ”ק שנפתח בתחנת משטרת מודיעין. “המשטרה כבר יצרה קשר עם קבלנים שבונים באזור שממנו לכאורה על פניו נחטף הילד, ביקשו את כל רשימת העובדים בני המיעוטים”, סיפר קצין משטרה למאקו. “הילד מספר סיפור שמבחינתנו נשמע לנו אמין. הוא דבק בגרסתו, גם מול חוקרי השב”כ והמשטרה”.

במשטרה מבקשים להדגיש כי עד לרגע זה לא התקבל כל דיווח על ילד נעדר, וממשיכים לבדוק את אמינות הדיווח.

מפקד מרחב שפלה במשטרה פתח חפ”ק אשר מרכז את מאמצי החיפושים.

מאז חטיפת שלושת הנערים הי”ד, ורצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר משכונת שועפט בירושלים, קיימת דריכות גדולה בכל הארץ, ולמשטרה זורמים לא מעט דיווחים על מקרים חטיפה.

על רקע מחדל הטיפול בשיחה של גיל-עד שעאר הי”ד אל מוקד 100 של המשטרה, במשטרה בודקים היטב כל תלונה.

בהמשך לאירוע חשד לחטיפה במודיעין, הרכב שנחשד אותר והובא לתחנה, וזוהה על ידי הילד. הוברר כי יושבי הרכב הינם עובדים יהודים שעבדו במקום. לא התקבלה כל תלונה שהיא על היעדרות. בעקבות כך המשטרה חזרה לשיגרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאומת . .?
    07/07/2014 17:08
    צלם רחוב
  1. זה נכון או לא ?