חמאס: “שבעה מאנשינו נהרגו בתקיפת צה”ל” • חייל נפצע קל

בהודעה שפרסם חמאס נאמר כי שבעה מחבלים מהזרוע הצבאית של הארגון נהרגו, שישה מהם בקריסת מנהרה שהופצצה ברפיח • חוסלו גם שני מחבלי ג'יהאד שעמדו לשגר רקטות • דובר חמאס ברצועה מאיים: "זוהי הסלמה חמורה והאויב ישלם את המחיר" • רקטות נורו לדרום: חייל צה"ל נפצע קל • פצמ"רים שוגרו לגולן
שי וייספיש
ט' תמוז התשע"ד / 07.07.2014 08:40

חיל האוויר תקף הלילה (שני) 14 מטרות טרור, ביניהן משגרים מוטמנים ומוקדי פעילות טרור ברצועת עזה.

זמן קצר לאחר מכן, פרסם חמאס הודעה כי שבעה מחבלים מהזרוע הצבאית של ארגון הטרור נהרגו בתקיפות צה”ל, מהם שישה שנהרגו בעת התמוטטות מנהרה שהופצצה ברפיח. לא ברור האם מדובר במנהרת הברחה או במנהרת תקיפה שנחפרה לכיוון ישראל. מחבל נוסף חוסל בתקיפה אחרת.

מקורות בעזה מסרו כי לפחות תשעה נהרגו במהלך התקיפות הלילה ברצועה, כולם מחבלים פעילים של ארגוני הטרור השונים. מבין התשעה, שניים הם חברי הזרוע הצבאית של הג’יהאד האיסלאמי במרכז הרצועה. לפי צה”ל, השניים עמדו לשגר רקטות.

דובר חמאס ברצועה, סאמי אבו זוהרי איים הלילה בדף הפייסבוק שלו, “זוהי הסלמה חמורה והאויב ישלם את המחיר”.

מדובר צה”ל נמסר כי 14 יעדי טרור הותקפו על ידי כלי טיס של חיל האוויר, חמישה מהם בצפון הרצועה, בהם משגרים מוטמנים.

במקביל לתקיפת צה”ל, נמשך גם ירי הרקטות ופצצות המרגמה לעבר יישובי הדרום: חייל נפצע באורח קל הבוקר לאחר שרקטה ששוגרה מעזה התפוצצה בתוך יישוב במועצה האזורית אשכול. הוא פונה לבית החולים סורוקה עם פגיעות רסיסים ברגליים ובגב. נזק נגרם לכלי רכב באזור.

רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח במועצה.

אזעקת ‘צבע אדום’ נשמעה הלילה במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב ובעיר שדרות. שבע נפילות של רקטות זוהו בשטחים פתוחים, ללא נפגעים ולא נגרם נזק.

במהלך הלילה נפלה גם פצצת מרגמה בסוריה, סמוך לגבול ישראל בצפון רמת הגולן. צה”ל השיב באש לעבר מרחבים בצד הסורי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות