לא שקט: 12 רקטות נורו מהבוקר • פייגלין: “למה להיכנס לעזה?”

סגן שר החינוך אבי וורצמן: "עם שמכבד את עצמו לא נותן שיאיימו בטילים על הילדים שלו" • ראש העיר שדרות לאלי ישי: "תמיד הענקת לעיר כאן סיוע מהיר"
שרי רוט
ח' תמוז התשע"ד / 06.07.2014 15:25

עוד יממה לא שקטה: גם היום (ראשון) נמשכים מטחי הרקטות לעבר הנגב. 12 רקטות שוגרו משעות הבוקר במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב.

ארבע רקטות התפוצצו בשטח יישוב באשכול בשעות הצהריים. לא דווח על נפגעים. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון.

במהלך הבוקר שוגרו שמונה רקטות לעבר המועצה האזורית שער הנגב. כל הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים.

במהלך הלילה תקף צה”ל בעזה בתגובה לשיגורים אתמול לעבר יישובי הדרום: כלי טיס של חיל האוויר תקף עשרה יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. מדובר צה”ל נמסר כי בין היעדים שהותקפו בדרום הרצועה ובמרכזה היו משגרים מוטמנים ואתר לייצור אמצעי לחימה.

מוקדם יותר תקף חיל האוויר מחבל בדרום רצועת עזה, שהיה אחראי לשיגור רקטות ופצצות מרגמה לעבר ישראל בימים האחרונים. ניסיון החיסול נכשל, לאחר שהמחבל רק נפצע.

חברי ועדת הפנים של הכנסת מסיירים היום בשדרות בעקבות מטחי הרקטות לעבר ישובי מערב הנגב. סגן יו”ר הכנסת, ח”כ משה פייגלין הביע במהלך הסיור התנגדות לעריכת מבצע קרקעי ברצועת עזה, כל עוד הכוונה איננה לשנות את המציאות שינוי מהותי.

“בשביל מה להיכנס לעזה? בשביל לצאת למחרת?” שאל פייגלין. “אם זו לא ארצנו אין לנו מה לחפש שם. בשביל מה להיכנס? בשביל שבטעות יהרג ילד ואז יהיה לנו עוד גולדסטון?”

יו”ר ועדת הפנים, ח”כ מירי רגב, אמרה בסיור בשדרות עם ראש העיר אלון דווידי ונציגי ממשלה ומשטרה: “אני מבינה את הכאב של התושבים. כאן, בשדרות, רואים את מה שלא רואים מהכנסת. העובדה ש-73 אחוזים מהילדים מגיעים בכל בוקר לבתי הספר מוכיח שלא פוחדים ולא מורידים ראש לטרור.

ככל שהזמן עובר, ישראל מאבדת את הלגיטימציה של הקהילה הבינלאומית להגיב לחמאס. אין לנו שום צורך לדרוש מהחמאס הפסקת אש. אנו צריכים להיכנס לעזה ולגרום להם לרצות מעצמם להפסיק את האש”.

גם יו״ר הוועדה למוכנות העורף ח״כ אלי ישי מקיים היום סיור מיוחד בדרום הארץ ובישובי עוטף עזה. ראש עיריית שדרות הודה במהלך המפגש לח”כ אלי ישי: “יש לציין שתמיד הענקת לעיר כאן סיוע מהיר. בפעולה הצבאית הקודמת העברת את לשכתך לעיר ומעל שבועיים היית לאוזן קשבת לכל אזרח”.

סגן שר החינוך אבי וורצמן אמר: “עם שמכבד את עצמו לא נותן שירו על היישובים שלו, שיאיימו בטילים על הילדים שלו. עם שמכבד את עצמו לא בורח מפני הטרור. עם שמכבד את עצמו מאמין בצדקת דרכו ובזכותו על ארצו.

אנחנו צריכים למוטט את שלטון הטרור של החמאס, ולהחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל. צריך להגיב מיד ובעוצמה. אסור לעצור את צה”ל וחייבים להשלים את המלאכה – כי לאורך זמן ישראל אינה יכולה להשלים עם בסיס טרור איראני של החמאס בפאתי אשקלון, אשדוד, תל אביב ובאר שבע. צריך מיד להכות ובעצמה.

אסור לגלות חולשה מול חמאס, להבליג ולעשות תהדייה. הבלגה תיתן לחמאס אפשרות להתחמש עם עוד ועוד טילים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בדיחת השבוע
    06/07/2014 17:15
    שי
  1. מדינה חולה בשכלה אולי תבנו בית חוצים תחת הגשר אנשי השילטון פשוט אובדי עצות