גדעון סער עצבני על עיריית תל אביב: ממשיכה ב”ישראבלוף”

שר הפנים תוקף היום את האופן בו 'אכפה' עיריית תל אביב את סגירת המרכולים בשבת האחרונה: "ממשיכים בשיטת מדיניות הישראבלוף" • גלאון: "הציבור לא קונה את הבלוף של גדעון סער, שמוכר את תל אביב בשביל רווח פוליטי"
נחמן וייס
ח' תמוז התשע"ד / 06.07.2014 17:07

סער עצבני: שר הפנים תוקף היום את האופן בו אכפה עיריית תל אביב את סגירת החנויות בשבת האחרונה.

בסטטוס שפירסם בדף הפייסבוק שלו כתב סער: “ממשיכים בישראבלוף. האופן שבו “נאכף” החוק אתמול על ידי עיריית תל-אביב הוא בדיוק המשך שיטתי של מדיניות ה”ישראבלוף” , כפי שהגדירה בית-המשפט העליון בפסק הדין בנושא”.

סער התייחס גם לדברים שאמרו בעלי הרשתות, וכתב: “לא פחות מגוחכות היו ההצהרות של נציגי טייקוני המרכולים על מחויבותם ל”צביון העיר” (לא חלילה לרווחים כספיים).

סער מסיים: “שלטון החוק אינו עקרון בו ניתן לנופף מול מגזרים מסוימים כשזה נוח פוליטית ולרמוס ברגל גסה כשזה לא נוח”.

למרות הוראת שר הפנים בתחילת השבוע, בשבת האחרונה, בחרו רבים מבעלי הרשתות בתל-אביב להשאיר את חנויותיהם פתוחות, וזאת למרות פסיקת בג”ץ כי יש לאכוף את חוק “שעות עבודה ומנוחה”, ולסוגרם. פקחי עיריית תל אביב, אכן הסתובבו וחילקו דוחות בסכום של 730 ש”ח בלבד, דבר שלא עצר את בעלי החנויות, שמחזור ריווחיהם גדול בהרבה.

יו”ר מרצ  ח”כ זהבה גלאון אמרה בתגובה: “התל אביבים לא קונים את הבלוף של גדעון סער, שמוכר את תל אביב בשביל רווח פוליטי ומתבסס על חוק אנכרוניסטי מימי המנדט הבריטי. אני מציעה לסער לזכור שתל אביב אינה בני ברק ושהיא לא תהיה למכירה. שינוי הסטטוס קוו בעיר פוגע גם בחופש מדת, גם בדמוקרטיה וגם באוטונומיה במישור המקומי”.

בקשנו את תגובת עיריית תל אביב, אך הם כעת בחופשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות