“להשאיר סלולרי זמין ולדאוג לנושא נשק בכל בתי הכנסת”

בעקבות גל המהומות בשכונת שועפט הסמוכה ועל רקע דיווחי מודיעין: המנהל הקהילתי ברמת שלמה פרסם הוראות ביטחון לקראת שבת • "לא לצאת לבד, במיוחד לא בשעות הקטנות של הלילה" • "לא להשאיר ילדים קטנים ללא השגחה" • "לדאוג שיהיה נושא נשק שישב בפתח בית הכנסת"
שי וייספיש
ו' תמוז התשע"ד / 04.07.2014 18:44

שלושה ימי התפרעויות בירושלים: מאות פורעים ערבים התעמתו היום בצהריים (שישי) עם המשטרה על רקע הלווייתו של הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, שנחטף ונרצח ביום רביעי האחרון.

על רקע גל המהומות בשכונת שועפט, השכונה בה התגורר הנער, הגובלת בשכונת רמת שלמה, מפרסמים ראשי המנהל הקהילתי ברמת שלמה הוראות ביטחון לקראת שבת, לתושבי השכונה החרדית.

 המינהל הקהילתי ברמת שלמה פרסם את הוראות הביטחון לשבת, בהוראת המשטרה, ובאישור רבני השכונה.

במודעות שנתלו בבתי-הכנסת בשכונה על-ידי המינהל הקהילתי,  נכתב כי לפי ההוראות, יש להשאיר מכשיר סלולרי זמין בכל בית כנסת בשכונה, ולדווח מיידית למוקד 100 על כל אירוע חריג. “במידת האפשר, יש לדאוג שיהיה נושא נשק שישב בפתח בית הכנסת. כמו כן אין לתת לילדים לצאת ללא השגחה, ובפרט לא להגיע למוקדי החיכוך עם שכונת שועפט”.

תושבים ברמת שלמה מדווחים, כי צלפים הוצבו על גגות הבניינים, וכוחות גדולים מוקמו בשטח שבין שכונת שועפט לרמת שלמה. “עצוב”, סיכם אחד התושבים בשכונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות