לקוחות רבים של חברת ‘פלאפון’ פרסמו הערב (שלישי) הודעות זועמות בעמוד הפייסבוק של החברה, לאחר שלקוחות רבים סבלו הערב במשך מספר שעות מתקלות בהוצאת שיחות ובגלישה באינטרנט.
“פשוט ביזיון שאין כמותו”, כתב אחד הגולשים. “תתביישו”.
גולשת אחרת זעמה: “חברה פח, פעמיים החודש יש לכם תקלות. אחרי החג מתניידים לחברה אחרת”.
ולקוחה מתוסכלת אחרת כתבה: “נמאס להיות לקוח שלכם”.
רק כשלוש שעות לאחר שלקוחות החברה דיווחו על תקלה משמעותית, הודיעה פלאפון על יציבות וחזרה לתפקוד שגרתי של הרשת.
בהודעה שפרסמה החברה נאמר, כי האירוע שהחל היום אחר הצהריים הסתיים וכי צוותי הנדסה ומומחים מטעם חברת HP ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת.
מנכ”ל החברה רן גוראון הגיב הערב לתקלה. “היום אחר הצהרים חווינו שיבושים ברשת פלאפון. כשעתיים לאחר תחילת הטיפול, הסתיים האירוע והרשת חזרה ליציבות ותפקוד שגרתי”.
התקלה היום היא השניה בתוך קצת יותר משבוע, אחרי התקלה הגדולה בחברת הסלולר ביום ראשון שעבר, אז סבלו כ-20% מלקוחות פלאפון מנתק , לאחר שהיו ללא קליטה למשך כמעט יממה שלמה.