ראש העיר החילוני דואג למתפללים: בית-כנסת חדש לגבעת המבתר

לאחר הליך משפטי מורכב פונה מבנה ארעי שהונח בגבעת המבתר • במקביל, החל הליך מזורז להקצאת מקום לבית הכנסת שישמש את מאות מתושבי השכונה
ו' ניסן התשע"ד / 06.04.2014 12:06

בהתאם לסיכום אליו הגיעו אנשי הקהילה ונציגי המתפללים ברחוב פארן בגבעת המבתר עם נציגי עיריית ירושלים, בראשם מנכ”ל העירייה עו”ד אמנון מרחב, חברי מועצת העיר, ויועץ ראש העיר אברהם קרויזר – הוחל הליך מזורז להקצאת מקום לבית כנסת שישמש את מאות מתושבי השכונה.

בימים אלה אף פרסמה העירייה בקשה רשמית להקצאת מקום להפעלת בית כנסת בשכונה, כנדרש וכמקובל בחוק.

כזכור, בתום סאגה לא קלה, ולאחר הליך משפטי מורכב, סוכם על דעת נציגי הקהילה ובהכוונת רבני השכונה, בהוראת גדולי ישראל, על פינוי מבנה ארעי שהונח בשכונה, במקביל להחלת הליך מזורז להקצאת מקום לבית הכנסת, שיפעל באופן חוקי ומתבקש.

נציגי הקהילה שיבחו את ההתנהלות העניינית של עיריית ירושלים בפרשה, לאור העמידה בסיכומים אליהם הגיעו הצדדים, במטרה להביא לפתרון המצוקה הקיימת בשכונה במבנים לבתי כנסת למען המתפללים.

“זו דוגמא ומופת לעבודה משותפת בהבנה ההדדית של כל הצדדים שהביאו לקידום העניין בצורה יוצאת דופן וראויה”, אמרו נציגי התושבים.

גבאי בתי הכנסת ציינו לשבח את התגייסותו של מנכ”ל העירייה אמנון מרחב, בהוראת ראש העיר ניר ברקת, לקידום ההליך המזורז להקצאה ואת פעילותו המיוחדת של יועץ ראש העיר אברהם קרויזר, יחד עם נציגי הציבור חברי הנהלת העיר, להביא לסיום הפרשה באופן הראוי, לרווחת תושבי השכונה.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתם המשך לבחדרי המסואב?
    06/04/2014 14:31
    בני
  1. אינכם יכולים לתת קרדיט לסגן ראש העיר חיים אפשטיין שחתום על ההישג?

    • עמי   06/04/2014 23:49

      בני אל תקשקש ואל תקשור כתרים שלא קשורים אליך..
      סלפן

    • מישהו   07/04/2014 22:05

      לחתיכת עוכר ישראל שכזה?
      מי מסואב בדיוק?

  2. על איזה הישג קרדיט?
    07/04/2014 22:52
    ישראל
  3. האם הוא חתום גם על הישג ההריסה