חנין זועבי בבית הנרצח: יושבת עם טרוריסטים ורוצחים בכנסת

חברת הכנסת שסירבה לגנות את רוצחי הנערים מיהרה להאשים את ממשלת ישראל בהסלמה בירושלים • ח"כ באסל גטאס מבל"ד: "מי שדורש נקמה יקבל אינתיפאדה"
אליעזר היון
ד' תמוז התשע"ד / 02.07.2014 16:47

חברת הכנסת חנין זועבי מבל”ד, ביקרה בצבבית משפחתו של הנער שנחטף ונרצח – וגינתה את המעשה. את האנשים שעמדו מאחורי המעשה כינתה “פושעים”.

כזכור, זועבי סירבה להגדיר את חוטפי שלושת בחורי הישיבה כטרוריסטים, וגררה ביקורות נזעמות. בין היתר הוגשו נגדה תלונות במשטרה וח”כים יקשו להדיחה מהכנסת.

בראיון לאתר ynet אמרה זועבי: “מדברים על רצח שלושת החטופים שאני אמרתי שאני מקווה שיחזרו לביתם, ואני מבקשת שגם האסירים הפלסטינים שישראל חטפה יחזרו לביתם, אבל נתניהו לא רצה.

“יש עכשיו סכסוך דמים. הפושע היא המדיניות הישראלית, והקורבן הוא העם הפלסטיני. כל עוד יש כיבוש, צריך להיות מאבק נגד הכיבוש. לצערי, לא היה מספיק מאבק עממי לפי החוקים הבין-לאומיים. אם אנחנו רוצים לשמור על האישיות שלנו, עלינו להיאבק בכיבוש ובפושעים”.

עוד אמרה זועבי:  אני גם יושבת עם חברי כנסת שאני לא יודעת כמה פלסטינים הם רצחו, לכן אני יושבת עם רוצחים וטרוריסטים בכנסת”.

גם חבר הכנסת ח”כ באסל גטאס (בל”ד), מבל”ד ביקר בבית המשפחה שבנה נחטף ונרצח, ומתח ביקורת חריפה על הממשלה: “מכונת ההסתה של הממשלה, המתנחלים והתקשורת הישראלית עבדה, ודמם של הפלסטינים הותר על-ידי דרישות הנקם חסרות המעצורים.

“האירועים האחרונים הוכיחו שוב שהכיבוש הישראלי והמשך הדיכוי של העם הפלסטיני הם האחראי הבלעדי למרחץ הדמים”.

באטאס איים ואמר כי מי שדורש נקמה ‘יקבל אינתיפאדה’: “יש גורם אחד הנושא באחריות על כל שפיכת הדמים, והוא ממשלת ישראל, שרי הממשלה וחברי הכנסת מהימין שדרשו נקמה ועודדו אלימות ורצח פלסטינים. המילה נקמה חזרה בתדירות מסחררת בתקשורת וברשתות החברתיות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נקמה!!!
    02/07/2014 20:19
    ישראלית יהודיה
  1. נקמה , נקמה ונקמה!!! רק את זה נידרוש!

  2. לא נכון הם לא טרוריסטים!!! הם לוחמי חופש בדיוק כמו שאת אמרת!!!
    03/07/2014 17:04
    חיים
  3. מילה במילה…