החוטפים צהלו אחרי הרצח: “הבאנו שלושה” • ההקלטה המלאה

הלחישה של החטוף גיל-עד שעאר "חטפו אותי", צעקות החוטפים "ראש למטה", קולות הירי וצהלות החוטפים • כך נשמע סימן החיים האחרון משלושת בחורי הישיבה • האזינו
שלמה בן חיים
ד' תמוז התשע"ד / 02.07.2014 15:29

אתמול, לאחר שחלק מהקלטת דלף לרשתות החברתיות, הותרה לפרסום הקלטת שיחת הטלפון שביצע החטוף גיל-עד שעאר הי”ד למוקד 100 של המשטרה –  והיום (רביעי) נחשף חלק נוסף של ההקלטה, בה נשמעים החוטפים מתרברבים ואומרים: “הבאנו שלושה”.

ההקלטה המלאה מגלה כי ‘שיחת החטיפה’, שהתקבלה במשטרה ב-12 ביוני בשעה 22:25, ארכה 2:14 דק’ , במהלכן שמעו המוקדנים את הנעשה ברכב – דבר שאולי מעצים את המחדל של המשטרה. צוות בדיקה של המשטרה שחקר את תפקוד מוקד החירום של מחוז ש”י בליל החטיפה מצא כי השוטרים כשלו במילוי תפקידם.

מקטע השיחה הנוסף שנחשף כעת ניתן לשמוע את שהתרחש ברכב בדקות שלאחר הירי הראשון שנשמע ברכב. אחרי שהשוטרת במוקד פונה בפעם האחרונה לגיל-עד נשמעים עוד קולות ירי, מהרדיו בוקע ראיון עם ח”כ שלי יחימוביץ’ ברשת ב’, וברקע מה שנשמע כמו קריאות שמחה של המחבלים וגם המספר “תלאתה” (שלושה).

בחלק של ההקלטה המצמררת שפורסמה כבר אתמול ניתן לשמוע את קולו של הנער גיל-עד שער ז”ל כשהוא אומר למוקדן משטרת ישראל “חטפו אותי”. בשניות שלאחר מכן נשמעו רעשי רקע שנקטעו בצעקה “ראש למטה!” במבטא ערבי, שבאה מכיוונו של אחד החוטפים, ובקולות חבטה וכאב של הנערים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות