לקוח חברת פרטנר נזקק להגיע למוקד שירות הלקוחות. קורה לפעמים.
אלא שלרוע מזלו הוא פנה דווקא בשעה שהמוקדניות היו עסוקות בשיחה חברותית על חופשה מתכוננת ומושקעת לפרטי פרטים.
המוקדנית שקיבלה את השיחה, הרימה את השפופרת אך לא פנתה אל הלקוח.
הלקוח העדיף להקליט את הדברים שנשמעו מעבר לקו.
האזינו לשיחה:
הלקוח הבהיר בשיחה עם אתר ‘כל הזמן’, כי מרגע שהסתיים צליל ההמתנה והשיחה ‘התקבלה’ – הוא שמע את שיחת הרקע בין המוקדניות ואפילו לא ‘הלו’ אחד.
מפרטנר לא התקבלה תגובה. לכשתתקבל – נפרסמה.