נשיא מועצת החכמים: “אין ספק שיש להם מקום גבוה בשמים”

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן, התייחס לבשורה הקשה: ""לקדוש ברוך הוא יש דרכים שונות לקדש את שמו בעולם. התקיים בנערים האלה הפסוק ׳בקרוביי אקדש"
יוני גרין
ג' תמוז התשע"ד / 30.06.2014 23:36

נשיא מועצת חכמי התורה של ש”ס וראש ישיבת ‘פורת יוסף’ הגאון רבי שלום כהן, התייחס הערב (שני) לבשורה הקשה של מציאת גופות שלושת הנערים החטופים – אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שעאר הי”ד – שגופותיהם נמצאו ליד חלחול  לאחר 19 ימים של  חיפושים.

בשיחה עם מקורביו הוסיף ואמר נשיא מועצת החכמים: “לקדוש ברוך הוא יש דרכים שונות לקדש את שמו בעולם. התקיים בנערים האלה הפסוק ׳בקרוביי אקדש׳, אין ספק שיש להם מקום גבוה בשמים״.

גם הגראי”ל שטיינמן התבטא הערב, כאשר נודע לו על הבשורה המרה של מציאת גופות הנערים החטופים: “אוי וויי.. אוי! אה… אשרעקליכע זאך… (- דבר מפחיד)”. על התפילות אמר: “עס גייט נישט אוועק, סי גייט פאר אנדערע זאככין… (-זה לא הולך, וזה מועיל בשביל דברים אחרים. וכן כל החיזוק העצום שנתחזקו כל המון בית ישראל – בודאי הועיל).

הגר”ח הגיב: “הייתה להם זכות גדולה מאד, אלפי יהודים התחזקו במצוות בגללם”. הגר”ח הוסיף ואמר כי התפילות לא היו לשווא: “זו זכות לנשמתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמדומני שהם כיפות סרוגות...
    01/07/2014 00:47
    יהודי נורמלי
  1. האם הרב חוזר בו מהצהרתו על הכיפות הסרוגות????